✨Lisa✨
Nazdárek jsem Liss. Je mi osmnáct. Nemám ráda kouření jak trávy, tak cigaret. Piju ale ne moc. Dokážu se zabavit aji bez pití. Na to mám své přátele. Kluka od jisté chvíle nemám. Tehdy co se to stalo, se ve mně něco zlomilo.. Jsem drobné postavy a ráda se bavím s klukama. Někteří lidé mi říkají děvko. Ale já si z toho nic nedělám.
✨Jessica✨
Ahojte. Říkejte mi Jess, jak mi říkají všichni kamarádi. Je mi skoro osmnáct. Chlast nikdy neodmítnu. Nekouřím. Nevím proč možná díky Lis a nebo tím, že mi to prostě nechutná. Jsem celkem sportovní postavy. Chodím často do posilky s Thomasem.
✨Rebecca✨
No zdar. Jsem Rebecca, Becca mi říkají jen přátelé, takže pro tebe jsem Rebecca. Je mi čerstvě sedmnáct. Je mi jedno, co si o mně lidi myslí. Miluju metál a mám dredy. Nesnáším ty namyšlený pindy, které nosí 10-ti centimetrové podpatky a oblékají se jak víme co.. Tráva, cigarety a alkohol mi vůbec nevadí. A nejspíš chodím s Maxem.. ještě jsme si neřekli jestli spolu chodíme.
✨Nicole✨
Čau. Jsem Nicole a je mi devatenáct. Kouřím, ale jen cíga. Trávu nemám ráda. Alkoholu se nebráním. Miluju Linkin Park a Mendese. Mám kluka, ten se jmenuje Mark. Je to svělej kluk. No a to by mohlo stačit.
✨Mark✨
Nom.. Jsem Mark. Hulím, kouřím a občas piju. Ale co je mi devatenáct, takže jestli se to někomu nelíbí, může si políbit prdel. Mám svoji krásnou holku nicol. Sice nemá ráda trávu, ale nijak se neomezujeme. Přesně to na našem vztahu miluju.
✨Thomas✨
Nazdárek. Jsem Thomas. Je mi osmnáct. Jsem pro všechno. Nekouřím denně, ale občas si dám. Proti ničemu nemám odpor. Všechno rád zkusím. Chodím do posilky s Jess. Líbí se mi, ale na nic netlačím. Nejvíc vynikám v mámvpi*izmu.✨Max✨
Jsem Max je mi devatenáct. Kouřím, obšas hulím a piju. Miluju metál stejně jako Beccu. No obrázek o mně si dokážete udělat sami.. takže tím bych skončil.
ČTEŠ
🌠Just friends🌠
Teen Fiction,,Padá hvězda.. něco si přej" usměje se. Její přání se vydalo za hvězdou.. Ale nejspíš spadlo dolů se hvězdou🌠