Lisa, pátek 06:30
Probudil mě můj vibrující telefon. Ještě poslepu hledám mobil, ale musím otevřít oči abych ho našla. Konečně ho vypnu. Pomalu vstanu, vezmu učebnice a dám je do batohu. Přejdu do koupelny a kouknu do zrcadla. Zavrčím, když spatřím moje mastné vlasy, které značí, že je musím umýt. Svléknu ze sebe tričko, které jsem na základce vzala jednomu klukovi. Už na mě dopadají horké kapky.
Vylezu ze sprchy a obmotám kolem sebe ručník. Spáchám ranní hygienu a vyfénuji si vlasy. Kouknu do zrcadla. To hned vypadá líp. Řekne hlásek v mé hlavě. Vezmu si tmavě modré džíny s vysokým pasem, k tomu černé tílko, které si zastrčím do kalhot a celý outfit zakončím černobílou kostičkovanou košilí. Popadnu batoh seběhnu dolů po schodech a ocitnu se v kuchyni. Tam si udělám kávu do mého černobílého termohrnku. Pak vezmu jablko, klíče a vyjdu z domu. Jdu na autobusovou zastávku, po cestě jím jablko a poslouchám písničky.
Už jsem u školy a čekám až Nicol dokouří. Pak se společně vydáme do školy a tam už se k nám připojí Jess a Becca. Zazvoní a my se rozejdeme do svých tříd. Já a Jess teď máme stejnou hodinu, tak si sedneme spolu. ,,Tak co Thomas? Už se něco stalo? Nebo pořád oba čekáte, až ten druhej udělá první krok?" Zeptám se a napiji se mé kávy. ,,Co myslíš?" řekne s úšklebkem. A já vím, že se nic nestalo. Dneska je tu celkem nuda, naštěstí je pátek a můžeme někam zajet. ,,Hele nezajedeme někam? Když je ten pátek a my přežili další týden?" Jess s úsměvem přikývne. ,,Tak já napíšu do skupiny" usměji se a už píšu do skupiny
Lis: Nezajedeme dneska někam?
Napíšu a za chvilku už všichni rozebírají co podnikneme.
Nicol: Jo. Mohli bychom jet na ten festival co bude ve městě.
Becca: Nebo jet na pláž na víkend. Rodiče někam jedou, tak máme volnej dům u pláže.
Thomas: Jo moc rád, ale asi přijedu až v sobotu.
Max: ok.
,,Jess?" odvrátí pohled od tabule a koukne na mě. ,,Becca nabídla, že můžeme jet na pláž.'' ,,A co její rodiče?" ,,Prej někam jedou." ,,Aha. Tak super" usměje se.
Lis: Ok. Tak ve tři u mě.
Tím zakončím debatu a začnu poslouchat výklad učitelky.
***
Konečně zazvoní a my se rozběhneme na oběd. Já ovšem neběžím jdu jen rychlým krokem, i přes to jsem mezi prvními. To jen do té doby, kdy se s někým srazím. ,,Koukej na cestu debi-'' řekneme zároveň to nás zarazí a tak se na sebe podíváme. Má černé a rozcuchané vlasy, oči má černé jak uhel. Usměje se na mě. On si asi myslí, že se na něj usměju. směje se můj hlásek v hlavě. Určitě to je takovej ten bad boy a mně se teď z jeho úsměvu mají podlomit kolena. LOL. Tak ve mně se spletl. ,,Necháš mě projít?" zeptám se dost podrážděně. ,,Ale copak kočko?" zašklebí se. ,,Neser a uhni" falešně se usměju. ,,Ostrá. To se mi líbí" přesně jak jsem si myslela. ,,Tak a líbilo by se ti, kdyby jsi šel se mnou na oběd?" usměju se. ,,Ale to víš, že rád kočičko" mrkne a chytne mě za zadek. Chvíli jdeme a když nás nikdo nevidí, tak ho políbím. Chvíli je v šoku, ale pak začne spolupracovat. Usmívá se u toho.. kousnu ho do jazyka, hned ho úsměv přejde. Odtáhne se a jen skučí. ,,Už mi nikdy neříkej kočičko a jestli mi ještě jednou sáhneš na zadek-" pousměju se ,,Tak tě kousnu někam jinam" Sjedu si ho pohledem od konečků jeho vlasů a zastavím se na místě, kde má jeho určitě velmi malého kamaráda. Naposledy mu věnuji pohled, usměju se a odejdu.
Lis, pátek 14:40
Odfrknu si, jakmile se posadím na postel. Lehnu si a kouknu na hodiny. Hned si zase sednu, protože jsem zjistila, kolik je hodin. Hnedka vezmu větší sportovní tašku a začnu do ní házet věci. První tam dám plavky, pak tričko na spaní, spodní prádlo, nějaký kraťasy a leginy. Poslední přidám hygienu a ještě dvě tílka. Kouknu na hodiny. 14:50 sundám ze sebe oblečení a převleču se do kraťasů, bílého tílka a adidas mikiny. Neberu žádný alkohol, protože vím, že ho přivezou ostatní. Tak jsem nachytaná, vezmu si tašku a jdu si sednout na barovou židli, která stojí za pultem.
ČTEŠ
🌠Just friends🌠
Ficção Adolescente,,Padá hvězda.. něco si přej" usměje se. Její přání se vydalo za hvězdou.. Ale nejspíš spadlo dolů se hvězdou🌠