🌠Chapter 3🌠

19 4 1
                                    

Lisa, pátek 18:55

Zvedne mě nad hlavu. V tom mě něco napadne. Pouští mě do vody a já si sebou beru jeho kraťasy. Jakmile se potopím rychle se kouknu, kde stojí Matt. Z tou pleti jsem měla pravdu. Usměju se a vynořím se. Zamávám mu a plavu pryč. Pak mě chytne zezadu, což jsem chtěla. Začnu se k němu tlačit zadkem. ,,Mám pocit, že máš něco co mi patří" ,, a já mám pocit že-" uvědomí si to, sebere mi svoje kraťasy a oblékne si je. Já ho k sobě přitáhnu zpátky a zašeptám mu do ucha. ,,Rozhodla jsem se" podívá se na mě a tím mě nabádá, abych řekla jak. ,,Žádný vztah. Žádný emoce. Jen sex." Usměje se a obejme mě. ,,Takže ke mně nebo k tobě?" ,,Kde bydlíš?" usměje se. ,, Pět minut odsud. Víš jak jsem stál ve městě?" kývnu ,,Tak tam bydlím." ,,Jo tak můžeme ke mně." Zvedne obočí ,,Bydlím třicet pět minut odsud." usměju se ,,Tak jo" mrkne ,,Zbláznil ses tak dlouho nevydržím" začne se smát, hned se začnu smát s ním. ,,Tak jdeme" začneme plavat ke břehu. ,,Hele děcka my se odpojíme." Mávnu na ně a mrknu na Jess. Ta se zasměje a napije se.

Za chvíli už stojíme v jeho pokoji. ,,Nemám ráda sprostý kecy." kývne a políbí mě na krk. zasténám. Vysvlíkne mi tílko a jelikož byly moje plavky mokrý, tak jsem byla jen v tílku a kraťasech. Usměje se. Já mu sundám triko a jdu mu sundat kraťasy a já vím, že to je snadné. Kleknu si na kolena a jdu se seznámit s jeho, jak už vím nemalým kamarádem. ,,Tak asi bych ti měl říct, jak to mám rád." zasměje se ,,Holky si myslí, že mají začít zlehka. To ale tak není, když už začneš ta-a-k po-řá-" nedokončí větu. Řekla bych, že víte proč.

Jess, sobota 00:23

Potom co Liss odešla s tím Mattem, začala být Nicol divná. Nevěděla jsem proč. Ale možná kvůli Markovi. Zrovna jsme v Havaně a já si to mířím na záchod. Vejdu a uslyším jak někdo vzdychá. To nemůžou jít domů nebo někam? Ale jde poznat, že to nedělají, ale schyluje se k tomu. ,,Tak už pojď na to" uslyším a pak si uvědomím, že to je hlas Nicol. Rychle otevřu dveře kabinky, odkud se vydal hlas. Oba jsou do půl těla nazí. Naštěstí horní půlky těla. ,,Hej!" zařve kluk. ,,Nicol. Tohle nemůžeš udělat a moc dobře to víš. A jestli tobě nevadí, že je nalitá a i tak by ses s ní vyspal. Tak tě dost lituji" řeknu a vezmu Nicol za ruku a táhnu ji ven z baru. ,,Hej! Já to chtěla" ,,A co Mark? Hm? Ten ti je jedno? Končíš s ním? Jestli jo, tak se s ním aspoň rozejdi a nedělej ze sebe levnou kurvu." Řeknu a snažím se s ní dostat k Becce. Řekla nám, kde má náhradní klíč. Zvednu nejmenší kámen, který leží pod palmou v kruhu a vytáhnu klíč. Odemknu a dostanu Nicol do druhého pokoje pro hosty. Měla jsem tam sice spát já a Thomas, ale nechám tam Nicol samotnou. Vezmu si svojí tašku a jdu naproti do pokoje, kde měla spát Lisa, ale ta se asi vrátí až ráno. Položím si tašku na postel a vysvlíknu se a ve spodním prádle si lehnu do postele. Ani si to neuvědomím a usínám.

Thomas, sobota 00:40

,,Kde je Jess a Nicol?" zeptám se Beccy. Jen zvedne ramena na náznak, že neví. ,,Tak já se půjdu kouknout k tobě" kývne hlavou a je vidět, že ji to nijak nezajímá. Vyjdu z baru a jdu k Becce. Ani si to neuvědomím a už stojím před domem. Chci vzít klíč pod kamenem, ale tam není. Zkusím otevřít dveře a ty jsou odemčené. Dobrý jsou tu. Spadne mi kámen ze srdce, že je nemusím nikde hledat. Vejdu do jednoho pokoje pro hosty. Spatřím tam Nicol, tak ji trochu víc přikryju a vyjdu z pokoje. Kde je Jess? Snad v tom druhým pokoji. Otevřu a tam leží, jen ve spodním prádle. Je tak sexy. Proč jsem si to nikdy neuvědomil? Vždyť je hezká a chodí se mnou do posilky. Chová se ke mně tak hezky. Vždycky se se mnou snaží navázat oční kontakt. Ježíši já jsem debil. Rychle si sundám oblečení a nechám si jen boxerky. Lehnu si k ní a přitáhnu si ji k sobě blíž. S tímhle krásným pocitem usínám. Nikdy jsem si to neuvědomil, ale ta holka, je to co chci.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

🌠Just friends🌠Kde žijí příběhy. Začni objevovat