❣Görev❣

304 15 5
                                    

Jungkook'un Ağzından;

Aşağı iner inmez Hoseok hyungun kızgın bakışları ile karşılaştım. Onu es geçerek Jisoo'ya bağırmaya başladım.
"Kızım sen gerizekalı mısın yoksa öyleymiş gibi mi davranıyorsun?! Hayır sen bu akılla nasıl katil oldun ki?!" Jisoo şaşkınca bana baktı. Sonra kaşlarını çatarak konuşmaya başladı. "Neyde bahsediyorsun be? Senden daha akıllıyım anladın mı beni?! Hem sana ne oluyor?! Kişilik bozukluğun felan mı var senin mal beyinli?!" O doğru yaklaştım. Çatık kaşları hafifçe yıkarı doğru kalkıyordu.

Kanayan elini aldım ve havaya kaldırdım. Elini çekmeye çalışıyordu ama izin vermiyordum. "Bakın görüyor musunuz? Hepinizin akıllı buldu Kim Jisoo camı kırıcak bir şey bulamadığı için yumruk attı! Beki ya şimdi neyle ok tutmayı veya dövüşmeyi düşünüyorsun?!" Elini hızlı bir şekilde çekti ve bana doğru yaklaştı. Sonrası karanlık...

Yoongi'nin Ağzından;

Ne yani bir el için mi kızıyordu. Kanıyabilirdi. Bu bir görev yaralananda olucak acıdan kıvrananda. Neden yaptı ki? Kos koca hacker ve dövüş ustası Jeon Jungkook bir kanayan el için mi olay yaptı? Bunda bir iş var ama... Bana ne.(Üşengeç Min Yoongi iş başında)

Jisoo Jungkook'a doğru yaklaştı ve yüzüne yumruğu indirdi. Oha a*ına k*yayım! Kız nasıl vurduysa Jungkook s*çmık gibi yere yapıştı. Aklı olan bu deliden uzak durur. Jungkook'u bile bir yumrukla yere seriyorsa.

Rose hemen Jisoo'nun yanına gitti ve eline baktı. "Kızım sen ne yaptın?! Üstüne üslük bu elinle Jungkook'a yumruk attın. Jin oppa Jungkook'a bakar mısın?" Jin hyung hemen Jungkook'un yanına gitti ve ilk kafasına baktı. He a*ına k*yayım öldü öldü!

Rose Jin hyung ve kendi çantasını getirdi ve Jin hyunga verdi çantasını. Kendi çantasını aldı ve çatıdaki bir sandalyeyi bulup Jisoo'yu oturtu. Hemen gözlerimi Taehyung'a çevirdim. Neden mi? Rose'ye aşık. Çok belli ediyor 'Chaeyoung ne yapıyorsun?' 'Yardım edebilirim Chaeyoung' tamam asılıyorsun ama bari belli etme. Kız daha yeni gelmiş hemen yavşamaya başlıyor.

Jin hyung'a baktığımda Jungkook'u uyandırmış onu azarlıyordu. Chaeyoung'a baktığımda Jisoo'nun sargısını bitirmiş oda azarlıyordu. Jisoo ise onu dinlemiyor okunu eline almış yayına takıyordu. O eli ile ok atarsa işte o zaman korkudan altıma s*çarım. Jennie'ye baktığımda helikopterde Hoseok ile ayarlama yapmaya çalışıyordu. Ama Jimin ona izin vermiyordu. Eğer iki güne Jimin ölmezse bende neyim.

Taehyung'a baktığımda oku ile yayını hazırlıyordu. Namjoon'a baktığımda Lisa ile planlama yapıyordu. Bir dakika! NE!
Lisa!
İle!
Plan!
Mı!
Yapıyor!

Hemen yanlarına gittim. "Namjoon sen mi lidersin yoksa başkasını. Herkesin işi bitmiş sen hala görevi başlatmıyorsun. Hadi çapır şunları!" Namjoon'a göz devirdi. "Hadi millet toplanın planı anlatıcam." Herkes bir anda Namjoon ile Lisa'nın yanına geldi. 'Hodo mollot toplonon polono onloyocom' Gerizekali ilk önce konuşmayı öğren be! Kendine gel Yoongi! Sanane onlardan!

Jisoo'nun Ağzından;

Namjoon oppanın dediğini yaparak gizli odayı arıyordum. Bütün dosyalar o odada tutuluyormuş. Bilgileri telefonlara gönderdiğimizde aslında sahte olduğunu anlamamıştık. Bu inkansızdı. Yani benim bulamadığım tek bir dosya bile yoktu. Birde iki tane hackerı hesaplarsak. İmkansız! Tabi dünyanın en iyi hackerlarından bir olan Byun Baekhyun onlarla çalışmıyorsa...

Jungkook'un Ağzından;

"Hadi Jisoo. Çok yavaşsın!" Jisoo gizli odayı ararken bende onu kameradan izliyordum. "Kolaysa sen yapsaydın Jungkook. Bir dakika bekle."Jisoo bir odaya girmeye çalıştı. Evet gizli oldaydı bu. "Jisoo gizli oda bu." Jisoo en yakınındaki kamaraya baktı. "Ciddi misin?" Birşey demedim. Oda işine döndü. Tanrım lütfen kapıyı açabilsin.

Jin'in Ağzından;

İlaçlarımı bir kaç kere daha kontrol ettim ve Namjoon'un dediğini yapmak için odadan çıktım. İlaç odasını bulmak çok zordu. Kulaklıktan Jungkook'a seslendim. "Hey,Kook! İlaç odasını bulur musun bana?" "Tamam hyung." Bir kaç dakika sonra telefonuma bildirim geldi. "Saol kook" Tam yürümeye devam edicektim ki yine telefonuma bildirim sesi gelmesiyle duraksadım. Telefonuma baktım. Mesaj atan Jisoo'du. Kapıyı kırmak için bomba istiyordu. Yazdığı yöne doru gittim. Jisoo'ya çok yaklaşmadım. Yerden bombayı sürükledim. Oda tuttu. Öpücük yollayıp işine geri döndü. Çok tatlı bir kızdı.

Jisoo'nun Ağzından;

"Neden öpücük gönderiyorsun kızım!" Yine Jungkook'a lanet ettim. "Ya Jungkook sanane. Bir iş yap- İşte patladı." Odanın anahtar yeri batlayanca geri geri gittim ve koşarak kapıyı kırdım. Gördüğüm şey ile şoka girmem bir oldu. "S-Sen..."

Bölüm geç geldiği için özür dilerim ama taşınmıştık ve işlerim vardı.

Haftada iki bölüm atıcam. Cuma ve Cumartesi günü.

Yeni hikaye yazmayı düşünüyorum SooKook'lu.

Lütfen yorum yapıp vote vermeyi unutmayın.

Öpüldünüz😘😘

BANGTANPİNKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin