_____________
A tamhle kráčí, Aaron Walker, lamač dívčích srdcí, jeho sebevědomá chůze mi říká, že ví, jak zatraceně sexy je. Všechno, od běžeckých bot na jeho nohou, přes kalhoty, ve kterých má skoro lepší zadek ne já, tričko, pod kterým se mu při sebemenším pohybu rýsují svaly, uhrančivé šedomodré oči a po poslední nezkrotně trčící černý vlas na jeho hlavě, z něj křičí, že s tímhle klukem není radno si zahrávat. Že to skončí buď v plamenech, anebo v posteli. Anebo v obojím, že jo. Ale jak řekla má drahá kamarádka...
Bad boys ain't no good
but
good boys ain't no fun._____________
Právě jsem za sebou zabouchl skříňku, kdy jsem ji poprvé uviděl. Nikdy předtím jsem si jí na škole neviml, take to muselo znamenat, že je nová. Šla po chodbě, tiskla si desky s papíry k hrudi a bavila se s nějakou blondýnou z mého ročníku, jmenuje se Anna, nebo Ariana, nebo tak nějak. Její společnice, ať už se jmenovala jakkoli, jí právě něco řekla a ona se zastavila a nevěřícně koukala. Byla je mně otočená bokem, viděl jsem její pootevřené rty a celou její postavu. Potom najednou prudce otočila hlavu, a jí černé vlasy zavlály vzduchem a upřela pohled přímo na mě. Její zelené oči se vpíjely do těch mých. A já jsem v tu chvíli pochopil, co jí Anna nebo Ariana říkala. Říkala: A tohle je Aaron Walker, školní bad boy a lamač srdcí, co už spal se skoro celou zasranou dívčí částí koly. Po odpoledních závodí s auty a často se rve. Pochopil jsem, že ta nová dívka přesně ví kdo jsem. Ale ani na moment ji to nezastavilo, upřeně se dívala do mých očí a pak se najednou ušklíbla. Ten pohled mi říkal: Však uvidíme kdo s koho hezoune. Taky že uvidíme princezno, uvidíme.
_____________
Hola amigos! Vítejte u mého nového příběhu - Warzone. Varování: plné klišé, pick-up lines, témat nevhodných pro mládež, vulgarismů a tak. Stejně to ale budete číst vy zvrhlíci. Přeji příjemnou zábavu.
ČTEŠ
Warzone
Teen FictionBlah blah blah Brooklyn Lestrade & Aaron Walker The greatest love story ever told on your screen