Interviu cu @pojopaul

25 4 2
                                    

1. Cine te inspira cel mai mult?
Cel mai mult în ceea ce scriu mă inspiră iubita mea, la ea mă gândesc de fiecare dată când scriu.

2. Despre ce îți place cel mai mult să scrii?
Despre dragoste.

3. Îți mai amintești prima poezie pe care ai scris-o? Spune ceva despre ea.
Prima mea poezie am scris-o în clasa a-9-a, era pentru primul meu crush.

4. Spune-mi două lucruri despre tine pe care nu le știu cititorii tai.
Îmi place sa fac sport, mai exact baschet de performanță și sunt pasionat de IT.

5. In afara de poezii de dragoste, care este următorul gen pe care îl abordezi?
Am început sa scriu povesti in proza legate de lucrurile prioritare și întâmplări din care am putea învața.

6. Te inspiri de obicei din realitate sau este doar imaginația?
Momentan doar din realitate.

7. Care este scriitorul tău preferat?
Agatha Christie.

8. În care din lucrările tale te regăsești?
Ultimele 3 poezii postate, sunt cele mai actuale și reprezintă modul meu de a gândi și simți.

9. Ce părere ai despre cei care nu citesc?
Nu știu, consider ca fiecare își are propriul plan, dar consider că pierd multe lucruri esențiale.

10. Ți-ai dori sa trăiești într-o carte?
Cred ca ar fi interesant sa fiu unul dintre personajele Agathei.

11. Te axezi mai mult pe liric, consideri ca nu ai fi la fel de bun și pe epic?
Nu știu exact, încă încerc sa citesc multe din epic sa mă familiarizez cu stilul și poate îmi voi încerca norocul.

12. Transmite-le un mesaj cititorilor tai.
Sunteți cei mai tari oameni, fără voi nu as fi continuat, va iubesc!

Îi mulțumesc mult lui pojopaul pentru timpul acordat și îi urez succes pe mai departe! Poeziile sale sunt geniale!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 11, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Interviu Cu ScriitoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum