Interviu cu @Crriann

22 3 0
                                    







1. Există ceva ce te-a determinat să-ți postezi creațiile pe un site public?
Nu chiar. Poate doar curiozitatea şi faptul că părerile unor străini pot fi cele mai benefice pentru o evoluţie.

2. Care dintre creațiile tale îți ajunge la suflet și o scrii cu cel mai mare drag?
Nu pot alege una. Am destul de multe, pe lângă cele postate pe profilul meu şi este destul de greu să iau o astfel de decizie. Mă ataşez de fiecare personaj în parte, indiferent de rolul lui şi având în vedere că datorită lor ies poveştile... chiar nu ştiu. Plus că depinde şi de starea de spirit pe care o am. Adică dacă sunt fericită scriu la o poveste anume, dacă sunt tristă la o alta şi tot aşa. Deci toate. Sunt lumi în miniatură şi nu pot renunţa la niciuna :)

3. Există cineva care te susține neîncetat?
Nope, nu chiar. Nu ştie aproape nimeni că scriu.

4. Te inspiri din viața ta uneori? Anumite paragrafe au legătură cu viața ta privată și personală?
Cred că oricine o face, dar nu pot susţine că din viaţa mea personală. Mai mult din poveştile persoanelor cu care port o conversaţie. Sau din ceea ce observ în jur.

5. Alege una dintre cărțile tale și încearcă să ne spui o trăsătură sau un obicei al fiecărui personaj din cartea respectivă pe care crezi că o ai și tu.
Oh, asta e cu adevărat interesantă! Din "Înecaţi în acuarele" Iau personajul principal, pe Mara şi probabil singurul obicei comun este lucratul la ore târzii. Cred că poate fi considerat un spoiler. Ar mai fi Ştefan cu faptul că trece cu uşurinţă peste momentele stânjenitoare. Nu-i obicei, dar e un punct comun. Şi bunicul Marei, care are obiceiul de a face glume în situaţii serioase. Şi cam astea sunt deocamdată, pentru că sunt leneşă şi nu e terminată.

6. Care este scriitorul tău preferat?
John Saul

7. În ce moment al zilei te lovește acea inspirație?
După ora unu noaptea, când este îndeajuns de multă linişte încât omuleţul filosof pune stăpânire pe minţile noastre. :)

8. Ți-ai dori să trăiești într-o carte de a ta?
Da, cu siguranță.

9. Care a fost primul personaj pe care ți l-ai imaginat din toată această lume a ta?
Nu ştiu dacă te referi la primul meu personaj, care a fost unul destul de clişeic, dar pe care încă îl iubesc. Sau la cartea care mi-a venit în minte la întrebarea precedentă. Deci cred că o să spun că a fost Haden, din Psihotix. Nu-i eroina obişnuită prezentă în toate cărţile de fantezie. De fapt, nici nu poate fi considerată o eroină. Dar nici o antagonistă. Are rolul unui rău neutru, presupun.

10. Ce părere ai despre cei care nu citesc în general?
N-am. Din fericire uneori chiar putem face unele alegeri şi dacă pe ei nu-i atrage cititul, cum nici pe mine unele chestii, nu le pot reproşa nimic, dar nici nu-i pot invidia.

11. Spune două lucruri pe care nu le știu cititorii despre tine și care consideri că ar putea fi spuse.
1. Stau prost la capitolul conversaţii. Mi-e foarte greu să vorbesc cu o persoană străină, indiferent dacă suntem faţă în faţa sau nu.

2. Ador romanele poliţiste

12. Transmite-le celor care îți citesc lucrările un mesaj.
Au toate aprecierile mele! Având în vedere cât mai am de lucrat la capitolul scris, este de admirat faptul că îmi citesc poveştile. Că le oferă o şansă şi implicit şi mie. Consider că cititorii reprezintă motivaţia şi speranţa fiecărui scriitor și pentru asta, personal, le sunt recunoscătoare.


Îi mulțumesc enorm lui  Crriann   pentru că a acceptat participarea la acest mini-interviu și îi urez succes mai în continuare, sunt sigură că va ajunge departe! :*

Interviu Cu ScriitoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum