Stal se zázrak dne 26.2.2001 maminka zjistila že mě čeká s mím otcem 😕. Všichni slavili a radovali se, ale maminka ne. Věděla že v životě neudělala jedno dobré rozhodnutí, a tím bylo mít sex s mím otcem. Můj otec je totiž alkoholik bere drogy a byl dokonce i mafián. Z vyprávění od maminky jsem pochopil že jí i mlátil. No nic teď už ke mně 28.11.2002 jsem se narodil a prý jsem byl docela hubený. Maminka mi dala jméno Adam a příjmení mi bohužel zůstalo po otci. Kdo by se chtěl jmenovat Adam Kapusta. Až mi bude 18 rozhodl jsem si zmněnit příjmení na maminky příjmení. V porodnici jsem prý spadl na zem takže mám od mala jizvu na pravém rameni. Ve dvou letech jsem nastoupil do školky naproti našemu baráku. Jsem rád že mě maminka do školky přihlásila, protože jsem tam potkal kamarádku Áďu s kterou se bavím doteď. Když mi byli 3 roky tak se rodiče rozvedli a já jsem zůstal s mojí nejůžasnější maminkou. Pamatuji si že k nám často chodila babička s dědou. Vozili různé sladkosti a hračky takže jsme si s Áďou hráli před barákem a cpali jsme se sladkostma. Čas plynul a tak mi bylo 6 let. Ano je to věk kdy jsem nastoupil do první třídy, ale bohužel ne s Áďou. Já jsem chodil do 1.A a Aďa do 1.C což mě zaskočilo a taky jsem kvůli tomu brečel, protože Áďa byla skvělá a já si to ve třídě neuměl představit bez Áďy.