denizden çıktık yol boyunca kucakladı gelince odamıza çıktık jack göz kirpiyordu "melisa lütfen " "lütfen lutmatematik "dedim kaçıyorum ki tuttu öpmeye başladı sonra eli belimde gezintiye çıktı tisortumu cikardi gomlegini yirttim hayvanca evet kocacim beni hayvana çevirdi .beni yatağa götürdü tam pantolonunu cikaricakken kapi çaldı "kim "dedi dudagimi ısırdım "oda servisi"dedi kapıyı açtı içkiler falan vardı sonra kapıyı sertçe kapattı yanıma oturdu tam opcek kapi çaldı"kim o""bahşiş "dedi jack 15lira verdi .yanıma gelip "nerde kalmıştık "dedi kapi çaldı"ben bakarim"dedim kapinin ucundan kafami uzattım kimse yoktu "aa kimse yok "dedim kapıyı kapattım yatağa oturdum öpmeye devam etti sonra elleri belimde gezintiye çıktı anlini anlima koyup "hazirlan bebekcik anne melisa ve baba jack seni yapicak "diyince güldüm ve devam ettik jack ellerimi boynuna bagladim yatirdi "hazirmisin " "neye " "bebegimize " "dusuniyim 1ay" "melisa" "şaka ama 23olaydim " "bende 24olucam " dedi bir kere öpüp "bence sorun yok"dedi öpmeye devam etti pantolonunu cikardi gozleri parliyordu "karım ve bebeğim için "dedi ve organlar hareket eder bir süre sonrayanıma yatıp gobegimi opup "yarın buyuyeceksin "dedi bana bakıp "seni seviyorum " "seni seviyorum "dedim uyuduk kalkinca akşam ickiden koymuş terasta oturuyorduk icince puskurdum "deniz suyu icerim bunun yerine" dedim .jack güldü melisa hazir kalmışken " "ne" "bir daha denesek karnin sismedi ""jack fazla zorlarsan gözün siser hem ben organlarimin yerinde durmasını seviyorum "dedim yanima oturdu beni kendine çekti .yataga geçtim uyuyorken jack sarilip"bebegim sen anneyle babayla inatlasiyormusun "dedi.karnimi öptü uyuduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marswalow
Teen Fictionjackle fotoğrafimiz varmış telefonumda onu gördüm icimden bir şeyler çıktı. BİR FOTOĞRAFA Karşımdasın işte... Bana bakmasan da oradasın, görüyorum seni. Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim. Kalbime gömdüm sözlerimi, ceset torba...