4/10

3 0 0
                                    

sabah kahvaltiya cagirdim"jacccckkk kaldir kicini in asagi" uykum var napiyim optu"selam askim" "az once dedigim sey icin ozur ask kusum""bu haline aliskinim"dedi."o zaman digerlerini kaldir" "melisa" "jack ben hamile bir kadinim" "useniyom demiyon da" "evet beni nasilda taniyon"dedim .yukari cikti televizyonu actim "sabah sabah haber mi izlenir "dedim yarisma programi actim "gokce cok yapmacik julide cok cirkin seni sevdin hande"dedim jack saskin saskin bakiyordu sonra yaklasti optu "hola bebegim" "o ne lan" ne kadar kibarim"ispanyolca" "him "peki bu nasil i love you" "fantastik"dedim.bizim dingiller indi "uykucu mahmutlar " dedim"sus kiz allah allah sabah sabah kalkma "dedi irem "sen kalkmazsan ben kalkmazsam kim ne hazirlicak"dedi dilek irem buz dolabindan aldigi gofreti yiyordu."o kadar kahvalti yapiyoz kiz gene gofret" "ben basliyim irem supurmeden melisa kos can. cem jack gelin"dedi dilek. oturduk tam basladik can "irem sen cikarken boyleysen evlenince nolucaz acap" "acim oglum ac ac" dedi irem guldum.jack goz kirpti "dilek yesene off" "cem yiyom ben " "he yiyon al sunu"dedi ve tabagini dilegin tabavina bosaltti.dilek ceme sinirli sinirli bakti ve devam etti .sonra bizim kizlarla disari ciktik elbise bulamadilar ve yarin evleniyorlar.girdik bir dukkana "ya melisa oldu mu bu" "olmus iste" "ama gulu var "dedi dilek .irem cikti"nasil im " "super" "yesinler superini bir b*k tan farkim yok lan"dedi girdi.dilek cikti"bu nasil" "hos" "yok dekoltesi fazla"dedi girdi irem cikti"wow i am beaty" "beatiful olmasin ya o" "aman cokta tin"dedi ama geri gitti dilek geldi"um boncugu kopmus bunun"dedi girdi"kizlar yarin evleniyorsunuz biliyorsunuz dimi " dedim irem"evet lan of bide sac var dilek cik seni gorelim ben bunu aliyom"dedi dilek cikti"iyi hadi bunuda ben aliyim"dedi "sukur"dedim .dilek"ya da-" "dilek"dedik"of tamam be"dedi.ciktik bir kafeye gittik"bunlar cok iyi oldu"dedim icecekleri soyledik."of su dugunde bitsin baska hic bisey istemiyorum"dedi dilek irem"abi bu can sinirimi bozarsa bosarim ben gelirim yaniniza" "ben doluyum"dedi dilek"puuu sana ama melisa var dimi" "hadi kalkalim"dedim eve vardik.aksam olmustu gitti bunlar kina gecesi yarin "ben aglamam valla kina gecesi cok sacma bisey zaten iki dakka aglayip sonra oynamaya basliyon"dedi irem yorulduk hemde cok ben uyudum.

marswalowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin