Cartea despre demoni îngeri

128 9 2
                                    

După ce Sebastian o duce pe Yuna îi spun să plece.Vreau să stau cu ea până se trezește pentru că,simt că e vina mea.

De dimineață
Yuna pov.
Tot ce îmi amintesc e că Ciel m-a întrebat dacă sunt bine.Mă trezesc greu și îl văd pe Ciel stând lângă pat.De ce stă aici?Nu are treabă?

-Ciel?
-Yuna!Te simți mai bine?
-Da.De ce?Ce s-a întâmplat?
-Ai leșinat de la substanța aia.
-Cât timp
-Toată noaptea.
-Și ai stat aici?
-Da.
-De ce?
-Pentru că,mă simt vinovat ca ai ajuns în starea asta.
-Sunt bine.

Mă ridic și ies din cameră și Ciel vine după mine.Mergem jos și aud pe cineva cum strigă după Ciel.

-Ciiieeelll
-Elizabeth
-De câte ori trebuie să-ți zic spune-mi Lizzie
-Ce faci aici?
-Am venit să-ți fac o vizită.
-Bine.
-Ciel cine e ea?
-Ea e...
-Eu sunt Lizzie logodnica lui Ciel.Tu?
-Eu sunt Yuna și acum plec să nu vă deranjez
-Stai.Unde pleci?
-Pa.

Logodnică?În fine unde sunt ceilalți?Vreu sa stau și cu ceilalți.

-Finny?
-Yuna!Te simți mai bine?
-Da.Ce faci?
-Mă duc să îngrijesc gradina și să mă plimb cu Pluto
-Pot să te ajut?
-Sigur.

Când ajungem udăm florile și le punem îngrășământ apoi ne ducem după Pluto.Eu nu l-am văzut până acum.

-Uite-l
-De ce e așa mare?
-E un câine demon.
-Aha.

După ce îl plimbăm pe Pluto îl văd pe Sebastian.Mă duc după el și văd că are o carte mică și o ascunde în bibliotecă.După ce Sebastian pleacă mă duc după carte.

-Nu.Nu.Nu.Aha uite-o.

Mai răsfoiesc paginile până găsesc un capitol despre demoni îngeri.

-,,Demoni Îngeri sunt foarte rari.Ei se nasc doar dacă părinți lor sunt oameni.La 5 ani ei își primesc primele puteri cum ar fi:aud și văd de la îndepărtate.
Mai târziu primesc celălalte puteri Cum ar fi:viteză, invizibilitate,regenerare, teleportare,citirea gândurilor.Abia la 11 ani pot să transforme în forma de demon înger.De la 16 ani încolo ei pot să renunțe la o formă ajungând demon sau înger dar nu este obligatoriu.
-Uau.Astăzi aflu multe despre mine.

După ce mă ridic cineva intră pe ușă și ascund cartea la spate.Era Ciel.

-Ciel?
-Yuna,Lizzie a plecat și prânzul e gata.
-Bine o să vin.

Ciel pleacă iar eu mă duc în camera mea și o ascund sub pat.
Sper că Sebastian nu o să o găsească.

------------------------------------------------
Hei minna-san sper că v-a plăcut capitolul.

♥ O viață neobișnuită[kuroshitsuji]♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum