6.Bölüm √ Çığlıkla Uyandım

1.3K 81 6
                                    

Selena Gomez

Harry cevabından sonra bütün gözler ona  çevrildi.Tabi benimde kim merak ettmezki dünyaca ünlü Harry Styles in kime aşık olduğunu. Ama beni oyun artık sarmadı.’’ Ben yukarı çıkıyorum size iyi oyunlar ‘’ dedim.Hiç kimeyi demeden yukarı odama çıktım .

Bi tek  Justin bende artık gidiyim lafını duydum o kadar. Zaten benim olmadığım bi ortamda durma sen yerler.Ya seviyorum  ama bazen gıcık etmek hoşuma gidiyo.

Aslında oyun bıraktığım iyi oldu hem yönetimle ilgilendik hem evi dekore ettik bu biraz zordu bide Miley sürpriz yapmak biraz zordur o hep anlar bişeyler olduğunu ama galiba hasta olduğu için anlamadı.Ben uyuyım zaten başım ağırmaya başladı saat daha 22.00 ama yorgunum.

--------------------------------------------------------

Noluyo ya böle beni uykumdan kim uyandırıyo off.Aşağıdan sesler geliyodu. Hemen yataktan kalkıp merdivenlere ulaştım .Tabi düşme tehlikesi geçiriyodum.İçeri girdiğimde kızların sarhoş olduğunu gördüm erkeklerde onlara bakıp duruyo yoksa bunlarındamı kafası güzel offf.’’Ya noluyo burada ,bu kızların haline,ve siz oyunu alkol ilemi devam ettiniz?’’ arka arkaya butun sorularımı yağdırdım.Hepsi bi bana bi kızlara baktılar.Hepsi dediğim sadece Zayn,Harry,Liam,Niall vardı. Diğerleri gitmişti galiba zaten Justin benden sonra gitmişti.

 Neyse orası önemli değil zaten.Zayn lafa atladı ‘’Evet oyuna alkola devam ettik .Ve kızların böyle olacağını akıl edemedik’’ dedi  yiyim yalanını şu çocuk bazen çok gıcık olabliyo. ‘’Tamam neyse. Harry sen Miley al ,Niall Demi, Liam sende Taylor .Kızları odalarına bırakın.’’ Dedim ama hala yüzüme bakıyolar .’’ Anlamadınız galiba hadi siz yaptınız siz temizleyin’’dedim .

Hepsi  öfleyip püfleyip ama dediğimi yaptılar onlardan sonra bende çatı katına çıktım.Şimdi siz sorcaksınız onlar gittimi diye hayır gitmediler çünkü hepsi kızlarla birlikte sızıp kaldılar. Yapcak bişe yok kızlar çok büyük bi şokla sabah uyancaklar .

Birinin sırtıma hırka bıraktığını fark ettim arkama döndüğümde bir adet Zayn Malik le karşılaştım.Biraz kaydım ve yanıma oturdu.Hiç konuşmuyodu .Sesizlik sinirimi bozucak dereceye geldiğinde şarkı mırldanmaya başladım.

Loving him is like driving a new Maserati down a dead end street 
Onu sevmek çıkmaz sokağa doğru yeni bir Maserati sürmek gibi 

Faster than the wind,Passionate as sin, ended so suddenly 
Rüzgardan daha hızlı , günah gibi tutkulu, ama çabucak bitiyor 

Loving him is like trying to change your mind 
Onu sevmek fikrini değiştirmeye çalışmak gibi, 

Once you're already flying through the free fall 
Zaten boşlukta düşerken. 

Like the colors in autumn 
Sonbahardaki renkler gibi 

So bright just before they lose it all 
çok parlaklar, hepsini kaybetmeden önce 


Losing him was blue like I'd never known 
Onu kaybetmek tıpkı mavi gibiydi, hiç bilmediğim 

Missing him was dark grey all alone 
Onu özlemek koyu gri, yapayalnız 

Forgetting him was like trying to know somebody you've never met 
Onu unutmak önceden hiç tanımadığın birini bilmeye çalışmak gibi 

But loving him was red 
Ama onu sevmek Kırmızı .

Taylor iyki yazmış bu şarkı yazmış . Zayn’ e döndüğümde beni pür dikkat incelediğini fark ettim .Kendime baktığımda bi açık yada bi sorun yoktu ama neden bana böyle bakıyodu.

‘’Sesin çok güzel’’dedi . Yani bunu ilk defa duymadım ama sanki o söyleyince başka oldu.’’Teşekkürler ‘’diyip gülümsedim .Aslında saki çok söyliycek bişeyi varda söyleyemiyo gibiydi .Başımı omzuna koydum ve yıldızları izlemeye başaldım .

Sabah bi çığlıkla uyandım !!!

Fun For LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin