7.Bölüm √ Taki Flaşlar

1.3K 78 5
                                    

Zayn Malik

Bi çığlıkla uyandım yani uyandık.Selenayla beraber uyumuşuz , uyuya kalmışız .Terasta aslında terasta ona sesinin güzel olduğunu değilde ne kadar güzel olduğunu söyliycektim ama ağzımdan o çıktı beklide böylesi daha iyi olmuştur ha .

Bu arada gerçekten bu çığlıklar nerden geliyo ya ben demeden Selena kendini topladı ve ‘’ Tanrı aşkına kim böyle çığlık atıyo ‘’ dedi . Bende katılıyorum ama bi anda aklıma çocukların kızlarla aynı oda ve aynı yatakta yatıkları aklıma geldi. Galiba Sel inde gelmiş gibi o ‘’Kızlar’’ Bende ‘’Çocuklar’’ dedim ve gülmeye başladık.

Daha sonra salona indik. Bizden sonra bağıra bağıra kızlar indi tabi uyku sersemi bizim çocuklarıda unutmamak gerek .Kızlar gelip bi üçlü koltuğa  çocuklarda onların karşısına oturdu ama bizimkilerdeki rahatlık ap ayrı .Bizde tam ortalarındaki kodlukta gülmekten karnımız ağrıdı .

‘’Siz ikiniz gülmeyi kesermisiniz yoksa ben sizimi kesiyim ‘’ dedi Miley .Biraz kendimi toparladım ama hala bi gülme isteği var. ‘’ Siz sormadan ben açıklıyım’’ dedi Selena  . Demi ‘’ Çok iyi olur’’ dedi. ‘’Bak şimdi ben yatıyodum sonra bi bağırmayla uyandım’’ O bunları anlatırken kızlar onu çok dikkatli dinliyodu.Çocuklarda hala uyku sersemi yarı gözleri kapalı. Dinliyolardı

‘’Sonra işte aşağı indim siz içkide katmışsınız oyuna.Tabi bende çocuklara kızdım.Sonra onlara sizi odanıza götürmelerini  söyledim .Tabi onlarda yarı içkili olduğu için sizi yataklarınıza bırakırken onlarda yanınızda sızıp kalmış yani bütün olay bu ama sonra ne oldu bilmiyorum orası  size kalmış ‘’ dedi ve güldü.

Kızlar yastık atıp somurtmaya başladılar. Miley ayaklandı ve ‘’ Neyse sizinle uğraşamıycam ‘’ dedi. Ve yukarı çıktı. Niall tabi yine söyledi söyliyeceğini ‘’ Ben acıktım kahvaltı yokmu ya’’ dedi .Sel ayklanıp mutfağın yollunu tutuğunda  Niall rahtamış gibi tekrar Liam omzuna yattı.

Herkes kendi halinde takılırken.Kahvaltı hazır olduğuna dair sözler söyedi. Ve biz hep beraber  masaya oturduk. Sel güzel şeyler hazırlamıştı. Ama kimse tek bi kelime etmiyodu . Miley yukardan seke seke aşağıya indi.

‘’Millet ben havuzdayım ister gelin ster gelmiyin’’ dedi. Şu anda fark ediyorum üstünde bikinileri varmış.Neyse buna yorum yapmıycam . herkes onaylayıcı sesler çıkardılar.Ama Harry görmeniz  lazım bizim çapkın iş başında .

Herkes kahvaltısını  bittirmiş. Taylor bizim giymemiz için şort  verdi. Sizce erkek şort ların kızlarda ne işi var. Ben söyliyim Justin miş .Acaba neden  siz düşünün artık yoksa ben düşünürsem kötü olcak.

Harry, Miley,Taylor ve Liam  havuzda diğerlerde güneşleniyodu.Çocuklar çok eğleniyodu . Taki flaşlar patlayana kadar .  

Fun For LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin