Mira pov
Deci....mda....Scoala de corectie...hmmm... Cred ca meritam de-am ajuns aici...
Cobor lent din masina, imi privesc tatal oarecum bosumflata, inchid cu asprime usa si-mi iau bagajul din mainile mari ai tatei.
Ta:-Draga, nu fi suparata, e spre binele tau!!
Ii dau o privire rece. Inghid odata in sec. Cine ma crede el?? O copila de 10 ani?? El nare idee cu cine s-a pus!!
Ma intorc spre portile mari si cenusii ai scolii si ma avant repejor. Timp de trei ore de buimacit cu directorul mi s-a gasit si mie o camera in blocul 6 etajul 3 cam. 223.
Iar mam piropsit cu a treia scoala de corectie pe anul acesta. Dar ce folos?! Nu ma invat minte niciodata.
Vor regreta ai mei ca mai trimis aici....Ridicand scarile zaresc o fata co privire de sperietoare, inalta cu paru verde stilul emo, off Doamne ii urasc.
Ajung in drept cu usa camerei deschid incet, zaresc o fata cu parul roz in pat cu unu blond, scotind un icnet de placere.
X:- Pff, cine mai esti si tu?
Eu:-Cred , noua ta colega!!
X:-Mmm deci eleva noua??
Am dat ochii peste cap.
X:-Si cum te numesti?
Eu:-Mira...
X:-Sunt Demi!
Demi pov
Waw e bunicika la corp, pare sexy!
Oare cu cati si-a traso?Demi:-Ohh, Jacob, mai vreau!!
Jac:-Ok, Demi prea mult pe azi, pe deseara in club!!
Dem-Binee!!
Sper ca va placut, deci e doar inceputul mai jos aveti poze momentan cu cele trei personaje....

Demi(mai sus)

Jacob

Mira
Imi spuneti parerea despre acest inceput....😘😘
CITEȘTI
Tabara de corectie😊
Teen FictionPersonajul principal e Mira ,o adolescenta de 17 ani, care se transfera la o scoala de corectie