-Hey, boy!! Imprumutati niste tigari?
-Waw, pe cine avem noi aici?
-Sunt, Sam...cum te numesti draguto!?;)
-Mira, incantata...
-Ok, gata cu prezentarile....
Spuse unul din baieti pe nume Ruben.-Deci, ce dai in schimb pentru tigari, draga?
-Ce propui? Spune cu o voce smechera..
-Deseara in club, ok?
-Ok...
Mira pov..
Mama dar ăstea tri au un corp perfect. Jur ca mas culca cu toti trei odata, interesant n-am facuto niciodata, oricum trebuia odata si-o data sa sparg ghiata.Mam repezit in camera mea, unde Demi isi lasa semne pe toata mana.
-Dar ce faci tu aici!?? Spun eu confuza..
-Nu se vede? Ma duk la club, mergi?
-Da, trebuie sa ma intalnesc cu un baiat, pentru niste tigari..
-Waw, Mira, prima zi si flirtezi?
-Mhh da.
Ne imbracam oarecum, sexy. Si mergem ca mandrele in club. Il vad pe acel baiat care trebuia sa imi imprumute tigari.
Ii arat usor din mana, iar el imi face semn sa vin spre el.
Se azvarle spre urechia mea, soptindumi:
-Prefate ca esti iubita mea, ok?
-Bine...
Se avanta spre buzele mele si ma saruta dulce, waw, ce dragut e, saruta grozav de bine, ohh!
Se apropie cu pasi galanti spre mine o tipa emo, fraierii acestia de emo.
-Nesuferito, iti dai seama pe acui proprietate esti??
-Da, imi sarut iubirikul, ceea ce inseamna ca este al meu!!
-Ohh, Marcoo cum ai putu??
-Scuze ,nu te cunosk!!
Fata se intoarse nervoasa si faku semn din mana unui tip roscat cu un corp de milioane, si trase un icnet.
-Marco, el e Luis, noul meu baiat!!
-Si de el iti vei bate jok??
-Cum indraznesti, iti voi demonstra ca, de el chiar nu-mi voi bate jok..
-Cum??
Fata care pana la urma am aflat ci chiama Emily, se dezbraka in fața tuturora din club pana la pele....
Va continua..😘😘
CITEȘTI
Tabara de corectie😊
Teen FictionPersonajul principal e Mira ,o adolescenta de 17 ani, care se transfera la o scoala de corectie