Jacob a esit din camera iar eu am ramas cu Demi.
Demi ma prinde de corp si ma intinde pe pat...ma saruta pe gat pe obraz foarte profund, prizandumi gira fara a scoate vriu sunet.
Demi pov
Mama niciodata nu mam putu stapani de-a ma culca cu cineva ,sunt dependenta de asa ceva, placerea asta imi place din ce in ce mai mult. Ii tin gura foarte strans, si ii las urme mari pe gat. Ohhh, e asa draguta.
Cu fete de mult nu mam culcat doar cu baieti de vrio 17 ori pe luna.Ma priveste confuza....oare e virgina?
Mira pov
-Demi, ce este cu tine??
-Esti virgina?
Mi sa rosit fata!! Ce sa-i spun!!?? Nu mi-am traso niciodata!! Nu ma ocup de cat cu cluburile, tigarile si drogurile, dar n-am ajuns inka la asa ceva...
Am ferito brusc la o parte...imi suna telefonul..
-Alo. ..
-Draga ai ajuns cu bine??
-Da, mama am ajuns...
-Ok, fii cuminte;)
Offc, acesti chiar ma cred un copil de zece ani.
Demi a adormit ca un puisor in acel pat.
Am iesit din camera sa vad imprejurimile.
Mi-am luat o pereche de blugi la care mi se cunosteau picioarele mele perfecte. Si o camasa pan mai sus de buric.M-am asezat pe o banca de afara, si priveam cerul.
Nu mai aveam aer, trebuia sa fumez o tigara.Duc mana la buzunar, dar nu aveam.
Zaresc trei baieti, care fumau si trageau pe nas. Mam avantat spre ei sai intreb daca au ceva tigari....
Spunetimi daca sa continui, sau daca e super pana aici?😙😙😘😘
CITEȘTI
Tabara de corectie😊
Teen FictionPersonajul principal e Mira ,o adolescenta de 17 ani, care se transfera la o scoala de corectie