liefdee ♡

57 1 0
                                    

vanuit maxime : ik loop naar binnen en zie allemaal rozen blaadjes liggen, ik denk huh wat is dit nou ik loop verder en zie kaj staan ik loop naar hem toen en geef hem een knuffel en een klein kusje ik wil wat vragen maar ik krijg al een tongzoen dus ken niks meer zeggen na een paar seconden ga ik weer van hem af en hij gaat voor me op ze knieën zitten en vraagt : liefste knapste maxime wil je me meisje zijn. Mijn antwoord is JAAAAA en ik krijg een hele mooie ring om me ringvinger heen ik knuffel hem en geef hem een hele lange kus. het is een paar uurtjes later we gaan naar bed we zijn een beetje aan het stoeien en hij begint me in me nek te kussen en gaat steeds meer naar beneden hij begint me t-shirt uit te trekken en ik doe zelf me broek uit hij begint een beetje met me bh te klooien maar uiteindelijk is die los hij begint een beetje aan me tieten te zitten en kus der op dan doe ik kaj zijn t-shirt uit en hij doet zelf ze broek uit. hij begint mijn string uit te doen en ik zijn onderbroek we beginnen een beetje te zoenen enzo. Kaj die pakt een condoom uit zijn tas en doet die om ze stijve heen ik ga als de houding staan en hij komt lankzaam in me hij gaat heel lankzaam en ik maak lankzame ah geluiden uit eindelijk is die klaar en liggen we allebei naast elkaar naakt ik geef hem nog een kusje en ga daarna slapen ik ga op ze schouder liggen en ik val in slaap ..

B-BRAVE OP KAMP !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu