Duinerell :)

44 1 0
                                    

vanuit samuel : vandaag gaan we met zijn alle naar duinerell het was mijn idee want had wel een keertje zin om naar duinerell te gaan. we stappen met ze alle bij mij in de auto. zet twitter aan

omw to duinerell ft : @maxigirls @kajvandervoort enz.

tweet verzonden ..

we rijden naar duinerell en we zijn der na een half uur .

vanuit dioni : yess we zijn aangekomen vandaag is de dag dat ik me schatje gaat vragen in fackingg duinerell :) we gaan als eerste allemaal in de achtbaan en we zitten er al snel in me schatje zit naast me en kaj zit naast maxime de meiden moeten keihard gillen en na een paar minuten is die gestopt en gaan we eruit ik vraag of dat de jongens wat drinken en iedereen schreeuwt door elkaar jaaaa !!.

vanuit samuel : ik kom een super mooi meisje tegen en ik loop naar der toe hallo knapperd ze word verlegen en ze zegt hoooi ik ben savannah ik zeg dat ik samuel heet en dat wist ze al want ze weet dat ik in de boyband van b-brave speel we gaan samen wat drinken en wisselen onze nummers uit ik vraag aan der of ze blijft slapen en dat wilt ze we gaan nog eve snel in een atractie met ze alle en daarna hebben we onze optreden in duinerell ik vraag of savannah ook komt kijken en dat doet ze ook.

vanuit dioni : ik ga mijn lieve britney op het podium vragen de jongens en ik zingen het liedje bij mij en daarna haal ik britney op het podium paar minuten later is het liedje afgelopen en trek ik haar het podium op. Lieve braviours dit is britney en we zijn al een tijdje verliefd op elkaar en nu wil ik der wat vragen. Lieve britney wil je me meisje zijn ? jaaa is der antwoord en ik geef der een kus op der mond. de braviours zijn super blij voor dioni en de boys ook we lopen met ze alle van het podium af en we gaan met ze alle ergens eten in een restaurant ..

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 08, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

B-BRAVE OP KAMP !Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu