Capítulo 16 - colar um elo

712 37 6
                                    

Um colar um elo

Quando chego no campus dia seguinte, eu me sinto meio grogue, pode-se dizer que tive a noite agitada, com tudo aquilo em meus sonho.

ᴇ ᴄᴏмᴏ ʀᴇѕυʟтᴀᴅᴏ: ᴇѕтᴏυ ᴇхᴀυѕтᴀ, ᴇ ᴀιɴᴅᴀ ѕᴇм ɴᴏтíᴄιᴀ ᴅᴏ ᴅʀᴏɢᴏ.
ᴘᴏʀ ᴏυтʀᴏ ʟᴀᴅᴏ ιѕѕᴏ é вᴏм, ᴇɴтʀᴇ мᴇυ ᴅᴇѕᴇɴтᴇɴᴅιмᴇɴтᴏ ᴄᴏм ᴀ ѕᴀʀᴀн ᴏɴтᴇм ᴇ мιɴнᴀ тυʀвυʟᴇɴтᴀ ɴᴏιтᴇ, ᴇυ ɴãᴏ ѕᴀвᴇʀιᴀ ᴄᴏмᴏ мᴇ ᴄᴏмᴘᴏʀтᴀ ᴄᴏм ᴇʟᴇ.

ᴅᴏιѕ ᴅιᴀѕ ᴀтʀáѕ ᴇυ ᴘᴏᴅιᴀ ᴅιᴢᴇʀ ᴄᴏм ᴀвѕᴏʟυтᴀ ᴄᴇʀтᴇᴢᴀ ǫυᴇ ᴇѕтáᴠᴀмᴏѕ ᴊυɴтᴏѕ.

нᴏᴊᴇ ᴇυ ᴘᴏѕѕᴏ ᴅιᴢᴇʀ ǫυᴇ ᴄᴏɴғυɴᴅι ᴀѕ ᴄᴏιѕᴀѕ.

ᴠᴀмᴏѕ ᴅιᴢᴇʀ ǫυᴇ ᴇѕтᴏυ ᴅᴇѕᴀᴘᴏɴтᴀᴅᴀ...ᴇυ ᴇѕтᴀᴠᴀ ʀᴇᴀʟмᴇɴтᴇ ᴄᴏмᴇçᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴀᴄʀᴇᴅιтᴀʀ ɴᴀ ɢᴇɴтᴇ. ᴇυ ᴀᴄнᴇι ǫυᴇ тιᴠᴇѕѕᴇ мυᴅᴀᴅᴏ ᴏ мυɴᴅᴏ... ǫυᴇ ᴇυ тιɴнᴀ ѕυᴀᴠιᴢᴀᴅᴏ ᴏ мᴀʟᴅᴏѕᴏ ᴇ ᴇɢᴏíѕтᴀ ᴠᴀмᴘιʀᴏ. ᴀтé ᴘᴀʀᴇᴄᴇ...
ᴇ ᴀιɴᴅᴀ ѕιм ᴇѕтᴏυ ᴄᴏм мᴇᴅᴏ ᴅᴇ ᴘᴇʀᴅᴇ мιɴнᴀ ᴄᴏмᴘᴏѕтυʀᴀ ᴇм ѕυᴀ ᴘʀᴇѕᴇɴçᴀ , ѕᴀвᴇɴᴅᴏ ᴏ ǫυãᴏ ғᴀᴄιʟмᴇɴтᴇ ᴇʟᴇ мᴇ ʟê. ѕᴇм ᴅυᴠιᴅᴀ ᴇʟᴇ ʀᴀᴘιᴅᴀмᴇɴтᴇ ᴠᴀι ᴘᴇʀᴄᴇвᴇʀ ᴏ ǫυᴇ ᴇѕтᴏυ ᴘᴇɴѕᴀмᴇɴтᴏ , ᴇυ ᴏ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀιᴀ ɴυмᴀ ᴘᴏѕιçãᴏ ᴅᴇѕᴄᴏɴғᴏʀтáᴠᴇʟ ᴇ ᴇυ ɴãᴏ ᴘʀᴇᴄιѕᴏ ᴅιѕѕᴏ ᴀɢᴏʀᴀ.

мιɴнᴀ ᴄᴀвᴇçᴀ ᴇѕтá ᴀ тᴏᴅᴏ тᴇмᴘᴏ ᴄнᴇιᴀ ᴅᴇ ιмᴀɢᴇɴѕ ѕᴇɴѕυᴀιѕ ᴅᴇ ɴᴏιѕ ᴅᴏιѕ!

ᴇυ ɴυᴄᴀ тιɴнᴀ ғᴀɴтᴀѕιᴀᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴀѕѕιм... ᴘᴏʀ ᴀᴏ ᴄᴏɴтʀáʀιᴏ, тιᴠᴇ мᴇᴅᴏ ᴀ ᴠιᴅᴀ тᴏᴅᴀ.

ᴀ мᴇʟнᴏʀ ᴄᴏιѕᴀ é ғιᴄᴀʀ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴇʟᴇ ᴀтé ǫυᴇ ᴇυ ᴄᴏɴѕιɢᴀ мᴇ ʀᴇᴄᴏмᴘᴏʀ.
-ᴇм ǫυᴇ ᴠᴏᴄê ᴇѕтá ᴘᴇɴѕᴀɴᴅᴏ?
ᴇɴтãᴏ ʟá ᴠᴀмᴏѕ ɴóѕ, ᴇѕтᴏυ мυιтᴏ ǫυᴇɴтᴇ ᴇ тʀᴇмᴇɴᴅᴏ ᴀᴏ мᴇѕмᴏ тᴇмᴘᴏ!

ᴇυ ғιᴄᴏ ᴄᴏɴғυѕᴀ ᴄᴏм тᴀɴтᴀѕ ᴇмᴏçõᴇѕ, ᴇυ ɴãᴏ ѕᴇι ᴏǫυᴇ ғᴀʟᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ, ᴇѕтᴏυ ᴘᴀʀᴇᴄᴇɴᴅᴏ υмᴀ мᴀɴíᴀᴄᴀ ᴅᴇᴘʀᴇѕѕιᴠᴀ!

ᴄᴏмᴏ ᴇʟᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴀѕѕιм, ᴄᴏмᴏ ѕᴇ ɴᴀᴅᴀ тιᴠᴇѕѕᴇ ᴀᴄᴏɴтᴇᴄιᴅᴏ!

ᴅᴇ ʀᴇᴘᴇɴтᴇ ᴏ ᴀʀ ғιᴄᴀ ᴇʟéтʀιᴄᴏ, ᴇυ ѕᴏυ υм тᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇʟᴇ ᴇ ғιᴄᴏ мᴇ ѕᴇɢυʀᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴãᴏ ᴄнᴏʀᴀʀ, мιɴнᴀ мãᴏ ᴇѕтᴀᴠᴀ ᴀʀᴅᴇɴᴅᴏ ᴄᴏм ᴅᴇ ᴇυ тιᴠᴇѕѕᴇ ᴅᴀᴅᴏ υм тᴀᴘᴀ ɴυмᴀ ᴘᴀʀᴇᴅᴇ.

мιɴнᴀ ᴀʟмᴀ ᴇѕтᴀᴠᴀ ɢʀιтᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴏʀ, мᴀѕ ᴇυ ᴇѕтᴀᴠᴀ ᴀɢιɴᴅᴏ ᴄᴏмᴏ ѕᴇ ɴᴀᴅᴀ тιᴠᴇѕѕᴇ ᴀᴄᴏɴтᴇᴄιᴅᴏ

ᴇυ ᴄᴏмᴇçᴏ ᴀ ғιᴄᴀʀ мᴀιѕ ιʀʀιтᴀᴅᴀ ǫυᴀɴᴅᴏ ᴠᴇᴊᴏ ǫυᴇ ᴇʟᴇ ᴇѕтá ѕᴇ ᴅιᴠᴇʀтιɴᴅᴏ ᴄᴏм ιѕѕᴏ.

-ᴏǫυᴇ ғᴏι!? -ᴇυ ᴘᴇʀɢυɴтᴏ.

-ᴀᴄнᴏ ǫυᴇ ᴇυ ᴅᴇᴠᴇʀιᴀ тᴇʀ ᴄнᴇɢᴀᴅᴏ ᴄᴏм υм ѕιмᴘʟᴇѕ "ᴏʟá".

Is It Love? Drogo  Onde histórias criam vida. Descubra agora