Ali...

26 6 2
                                    

"Defne abla efe gerçekten çok hoş biri.Ve ondan hoşlanmış olmamdan doğru.Geçen gün bu konuyu Ali abım ile konuştuk.Efe ye çok kızgın .Sizin ikinizin evlenememesini Efe ya bagliyor."

"Bunun sizle ne ilgisi var ?"

"Ali benim öz abim gibidir.Beni Efeyle evlenme diye zorlamadı.Ama memnun olmadığı da apaçık ortadaydı.Bu yüzden efeden hoşlansam da bu iş olmaz gibi geliyor.Tabi efe sen ve Ali abimin evlenmesine izin verirse herşey değişebilir...''

Hilalin bu söyledikleri bana çok iyi bir fikir verdi.Bunu abime koz olarak kullanabilirdim.Abim şimdiye kadar hiçbir kızın adını bu kadar dilinden düşürmemişlik yapmamıştı.Demekki hilali gerçekten seviyordu.Hilal de abimi seviyordu.Evet,doğru yolda ilerliyordum...

''Hilal bana çok iyi bir fikir verdin...Eğer bu plan işe yararsa Sen abimle ben de Aliyle evlenebileceğiz.. :)) ''

''Hadi yaa neymiş o plan?''

''Lütfen sorma..süpriz olacak..'

~ ~ ~

Abim akşam eve geldiğinde her zamankinden fazla heyecanlıydı.Direk anneme koştu .

''Anne! Anne..Ne oldu ?

''Sorma oğlum.Nazikeyle konuştum...Efenin Aliyle Defneye yaptıklarından sonra ben bu işe sıcak bakmıyorum ama yinede Hilale bir sorayım dedi..Hilal de Ali abisi yüzünden seni istemiyor...''

Abimin hilali gerçekten sevdiğini o yüz ifadesinden anladım...Ama aynı acıyı çeksin de görsün bakalım nasıl oluyormuş.Acısını kat be kat arttırmak istiyordum...

''Senin gibi kalpsiz bir canavarın hak ettiği şey tam da buydu.İlahi adalet  diye buna denir işte..Sen bunu hak ettin..''

Daha fazla ileri gitmemeliydim.Bu sözlerimden sonra hiçbir şey demeden odasına çıktı ve ertesi güne kadar da çıkmadı.Şimdi planın işleme vaktiydi..

''Abi..Abiiii''

''Ne var ?''

''Seninle konuşmak istiyorum abi,acil..''

''Seni dinliycek vaktim yok benim.''

''Ama hilalle ilgili?''

''Eh tamam bakalım ,hadi sökül.''

''İlk önce şunu söylemeliyim ki Hilal de sana en az senin olduğun kadar aşık.O da seninle evlenmeyi çok istiyor.''

''ge..gerçektenmi?''

''Evet abii,ama biliyorsun arada Ali ve benim Mutluluğum var''

''Nasıl yani?''

''Bak abi biz şimdiye kadar seninle hiç anlaşamadık,ama şimdi tam zamanı..Aliyle yaptığınız anlaşma neticesinde Sen Hilalle Ben Aliyle mutlu mesut yaşar gideriz..Nolur abi,yalvarıyorum sana...''

''Benim...bunu düşünmem lazım..''

Deyip odasına girdi.Normalde bu sözlerden sonra beni sağ bırakmazdı.Hilal geleli bir ay olmadı hayatımı değiştirdin..:))

~

Abimin hiddetli bağırışlarıyla gözlerimi açtım.Yine güzel bir gün daha.(!)

"Defneeee!Hemen buraya gell."

"Efendim abi."

"Ali ye haber ver."

"Anlamadım ?"

"Ali ye diyorum haber ver de musait olduklari bir zaman senin icin gelsinler."

"Abi,iyi misin?,Kafani falan mi vurdun biyere sen ?"

"Hayir ama azicik daha salak ayagina yatarsan bu isten vazgececegim.Ayrica unutma bunu Ali ve Sen için değil Hilalim için yapıyorum."

Allah im rüyadamıyım yoksa.Sonunda Ali ve ben..

Hemen telefona koştum .

"Ali sonunda olduu ."

"Dur defne sakin ol ne oldu ?"

"Abim evlenmemize izin verdi.Hemen buluşmamız lazım."

"Tamam birazdan gelip seni alırım ."

Normalde sevinmesi lazımdı .Neden sevinmedi?Hadi hayırlısı ...

Yarım saat sonra Ali geldi.Beraber bir kafeye gittik.gözlerine korkusuzca bakmayı özlemistim...

Sessizliği bozan ali oldu.

"Evet Defne seni dinliyorum"

"Hayatım , abim evlenmemize izin verdi."

"Ne şartla?"

"Sen nerden biliyorsun ?"

"Abinden bahsediyoruz.Ayrıca şimdiye kadar razı olmayan adam ne oldu da razı oldu.?"

"Ali biliyorsun Hilal ve abim birbirlerine aşık oldular.Değiş tokuş gibi düşün , Hilal bize ben size  gelicem ."

"Olmaz."

"Nasıl olmaz !"

"Hilale bunu yapamam."

"Hilal abimi seviyor."

"Abine güvenmiyorum."

"Ali yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.Neden böyle yapıyorsun?"

"Olmaz defne.Kendi mutlulugum için hilali harcayamam .Hem sen ne ara bu kadar bencil oldun?"

"Haklısın Ali...bizim için çabalamak bencillik oluyor.Fikrini değiştirirsen akşam beni istemeye gel.Yok gelmezsen bir daha bana sevgilim deme."

Çantamı  alıp ağlayarak çıktım .Birbirini seven insanların kavuşması ne zamandan beri bencillikti ?

Ağlayarak odama çıktım , vurup başımı yattım ...

(Alinin  ağzından)

Kafeden  çıkarken yüzü çok solgundu . onu öyle görmeye dayanamadim...

Bir an önce eve gidip kendimi yatağa atmak istiyordum

Evden içeri girdigimde hilal sabırsızca beni bekliyordu.

"Ne oldu Ali abi."

"Senin haberin varmiydi ."

"Evet de ne oldu ? Kabul ettin  değil mi ? "

"hayır,böyle birşey olmayacak."

"Sen bana karisamazsin!"

"OLMAYACAK DEDİM!"

Hilale ,Kardeşim gibi gördüğüm kuzenime bağırmistim .İki kadın beni canavara döndermişti ...

Yorgun bir şekilde odama çıktım.Yatağıma yatıp tavanı izlemeye başladım.Bu akşam o eve gidilmeyecekti .Göz kapaklarim beni zorluyordu.Sonunda daha.fazla dayanamayıp kendimi uykunun esaretine biraktim...

~

(Defne nin ağzından)

Sonunda bebeğim dünya ya geldi.Alimle  beraber bebegimizin güzel yüzünü izliyoruz.Sonra sesler duyuyorum tak tak tak tak..

Gürültüyle gozlerimi açtım.Ali ? Saate bakmak için telefonumu elime aldım.Saat 22:38...Gelmedin ali...beni tek başıma bıraktın...Bu sırada kapı çaldı.Annem kapıya baktı ve kapidakileri karsiladi

"Aaa hoşgeldiniz.Hiç beklemiyorduk bu ne güzel sürpriz..."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÜVEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin