Cand sa incepem jocul am auzit un zgomot,nu l.am bagat in seama,fiind inconjurate 3 parti de padure.
Ne.am jucat pana tarziu,iar pe la 11 seara,mama lor ne.a chemat in casa.Am intrata,ne.am pus pijamalele si ne.am bagat in pat,am mai ras,am mai glumit si totusi tot am adormit,cand ne.am trezit,era un soare foarte arzator,ne.am facut rutina de dimineata,am mancat si am continuat sa ne distram,apoi am decis sa plecam in padure,mai exact,pe un drum pe langa padure,care ne.a dus la o groapa mare cu nisip,prima oara,am vazut ca venea cineva, speriate,ne.am bagat in lanul cu păpușoi,si am asteptat sa treaca,am iesit din lan si ne.am dus sa stam pe nisip,in groapa si sa mancam,am avut niste dulciuri,si am facut un pic-nic,a fost destul de frumos,ne.am simtit bine,cand am terminat de mancat,am decis sa ne urcam sus si sa stam pe marginea groapei si am inceput sa facem poze,drept amintiri,si am decis sa ne jucam,am creat noi un joc,trebuia sa ne prefacem că vom cadea si una dintre noi,ne va prinde,alegând daca să ne dea drumul să cădem sau nu,oricum,nu era un pericol de accidentare,fiind ca eram mica groapa in adâncime dar mare in lungime,dar ne.am simtit bine,ne.am facut numai de nisip,si in buzunarele pantalonilor aveam nisip.
Cand am ajuns acasa,am facut fiecare baie,sa ne curatam,pentru ca eram foarte murdare si pana si in par aveam nisip,asa ca a trebuit sa ne spalam si pe cap, si cand sa ne ducem spre bucatarie.....
Si cam asta a fost tot,sper sa ma urmariti si cand voi posta urmatorul articol!
CITEȘTI
Vechea-nouă "amică"
AdventureMii de multumiri lui _AmNeSia_ Pandastile pentru coperta facuta pt aceasta carte