El mentünk fagyizni és. . . . . .
Amy szemszöge
Ez volt életem legjobb napja....Nagyon sokat meg tudtam Ashről... meg tudtam hogy nevelő szülőknél van. ..azt hogy van egy tesója Jade.....És hogy a kedvenc fagyi íze a mentás...Pont mint nekem. Haza kísért és amikor a ház elé értünk....Ash közelebb lépett hozzám és megölelt...Én bele szívtam az illatát... Úgy körülbelül öt percig ölelt. Nagyon jó érzés volt. Amikor el engedt adott egy puszit az arcomra és el köszönt. Én pedig be mentem a házba.
Ash szemszöge
Ez a lány egy angyal...Egy csoda...Nagyon sok rosszat élt át...De mégis mindig mosolyog. Nagyon meg szerettem.. Nem tudom el képzelni az életemet nélküle. .... Szerintem Holnap el is Kérem a számát... 20 perc múlva haza is értem...Cate-ék nem voltak itthon. ..Gondoltam csinálok nekik egy meglepetést.... elő vettem egy szakács könyvet és el kezdem vacsit csinálni. Catenek a kedvencét csináltam... amíg az készült el mentem el mentem a boltba ,hogy vegyék fagyit és még valami finomat... vissza mentem...Pont akkor volt kész a vacsi is...Így meg terítettem és vártam...Nem telt el öt perc és itthon is voltak. Le ültek enni... Amikor be fejezték én el pakoltam és be mentem a szobámba. ..magam elé tettem a laptopot és fel hívtam Jade-t mert hiányzott ..Nagyon. .... el beszélgettünk. ..Utána mondta a nevelő anyám neki hogy menjen aludni...Ő így is tett...Igaz nem akarta..De muszáj volt neki. Én is el aludtam. ..
Reggel nagyon fájt a fejem így nem mentem iskolába.....
Sziasztok ez egy rövidebb rész lett...Azért mert beteg vagyok és nincs ihletem...
De ígértem. ..Holnap többet írok
Ly❤❤