15 rész

61 3 3
                                    

Este Ash szemszöge

Ezt nagyon el csesztem....Amy biztos utál.... ..meg Lisa is lehet.... Mindent csak el cseszek...
Egyszer csak egy ember jött be...sírva....Cate volt....
-Ash.......Amy.......
-Mi van Amyvel???
-Vissza megy Magyarországra....
-Tessék????
-Reggel indul....nincs sok időnk....
-Cate... Mért akar el menni?
-Mert te idióta....a legjobb lány barátnőd fontosabb volt nála... Amyvel alig beszéltél....és amikor meg ölelted... akkor igazán ki volt akadva...de ő sem bírhatja mindig... Ha ki jöttél volna... Akkor láthattad volna hogy nézett ki... Ki sírt szemek... Stb... De valahogy sikerült helyre hozzam...... kemény 2 órámba telt... És csak is te miattad.... Remélem fel fogod hogy te kell helyre hozd..
-Még is hogyan??
- Most el mész hozzájuk... A kocsival ... És rá beszéled hogy ne menjen vissza....
- Igazad van...most megyek !
- Siess.... Kérlek....
Ki szaladtam ... Be ültem a kocsiba és el mentem... Nem telt bele 5 percbe és már Amy háza elött voltam....  Be kopogtam az ajtón...Amy egyből ajtót nyitott...
-Mit keresel itt???
-Kérlek ... Ne menj el ... Nagyon fontos vagy nekem...és bele halok ha el mész....
- Ha fontos lettem volna neked...akkor te nem ölelted volna azt a lányt...
- Tudom.... bolond voltam...a legjobb barátnőmet választottam...a szerelmem helyett.... Nagyon sajnálom...lehet nem fog ez változtatni a dolgokon...de hoztam neked valamit...

- Amy kérlek ne haragudj rám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Amy kérlek ne haragudj rám.... És ne menj haza.... Nagyon sajnálom....ígérem....nem lessz több ilyen..... Nagyon szeretlek.... És nem akarlak el veszíteni...

Na hali... Itt a kövi rész.... A tegnap nem tudtam írni... Nagyon sajnálom.... De azért remélem hogy tetszik....  A következő részben ki fognak békülni nyugi.... De addig is 
Ly❤❤
Mert 10:23 van és holnap suli...

Drága B.Bogi....... ne edd az életem H mikor jön a kövi rész xD

Az Új Srác Where stories live. Discover now