seoul hastanesi, saat 3.00, jennie
Aklımı mı kaçırıyorum ? Onsuz yaşayamazdım ama şimdi ona lanet olasıca bir kayan yıldız çarpmıştı.. Bunun olası imkanı yüzde kaç bilir misiniz ? Ben söyleyeyim,%0,01
Buna rağmen benim meleğime çarpması, akıl almaz.
Tanrım, neden mutlu bir nefes almama izin vermedin?
"Çok geç kaldınız."
Sesi duymamla beraber irkildim ve kadına doğru döndüm, anlamamıştım.
"Hastayı kaybettik, o kayan yıldız yüzyılda bir kayar ve her yüzyılda bir kurban gider. Kim Jisoo da o kurbanlardan. Kurtarmadık, tam kalbine denk gelmiş."
Duyduğum şeyle birlikte yıkılırken beynimin ele geçirildiğini hissetmiştim sanki, hastanenin merdivenlerinden koşarcasına çıkıyordum.
düşünebildiğim tek şey onunla birlikte, mutlu ve sonsuza dek beraber yaşayabileceğimdi.
"Geliyorum, Jisoo!"
diye bağırdım ve aynı zamanda göz yaşlarıma boğuldum. onsuz yaşayamam derken gerçeği kast ettiğimi düşünmediniz belki ama gerçeği kast etmiştim. en yüksek kata çıktıktan sonra tüm şehre baktım ve gülümsedim, son kez bedenimle ve memleketimle vedalaştım.
ayaklarım yerden kesildi, uçtuğumu ama tüm basıncın beynime işlediğini ve ölmeme saliseler kaldığını hissetmiştim.
tüm anılarım gözümün önünde canlanırken mutluydum.
eh, en azından ruhum mutlu olabilecekti.
-şerefsiz yazar ;
a n g s t olacağını bende bilmezdim moralim bozuk şu sıralar o yüzden böyle bitirdim. okuyan herkese teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
starry night ; jensoo
Fanfictioncatjenjen: merhaba , tanışalım mı? chuchujiso: sana ayıracak vaktim yok kusura bakma catjenjen: ah, peki. - tamamlandı. 15.02.2018