M-1

3.9K 94 29
                                    

"Baba "ne demek seni sattım" nasıl yaparsın bunu ha?!"

""Duydun,sattım işte seve seve hemde,ya ne yapsaydım?Burada sen dururken paramı çalsaydım.Yallah SAHİBİN gelicek."

Babamın beler dediğini bir iki dakika kafamda tarttım.Bu adam ne diyordu böyle?!Sattım da ne demekti.

"Baba yapamazsın.Kim bilir bana neler yapacaklar?Beni veremezsin baba.Sana be kötülüğüm dokundu ha?Ne istiyosun benden?"

Babam sinirlenmeye başlamıştı.Ve babamın sinirlenince neler yaptığını çok iyi biliyordum.
Sağ yanağıma yediğim tokat ile kafam yana düşmüştü.Daha fazla konuşmak istemiyordum.Çünkü neler yapacağını biliyordum.

Şu anda yapabileceğim tek şey azrailim in geö gelmesini beklemek olacaktı.

"Git hazırlan yarım saat sonra gelirler."

Yarım saat!!!!Az bi zamandı,ama uğraşırsam belki kaçabilirdim.

Hemen yukarı çıkıp hızlıca küçük bi çanta hazırladım.
5-6 kıyafet yemişti,zamanım kısıtlıydı.
Babama duyurmamak için yavaşça pencereyi açtım.

Pencereden aşağıya baktığımda yerle aramda 4 metrelik bi yükseklik vardı.Atlarsam biyerimi kırma ihtimalim yüksekti.Ama kalırsam zaten ölecektim.

Yavaşça sağ bacağımı pencereden dışarı sarkıttım.
Gecenin soğuğu yavaşça tenime işlemeye başlamıştı.

Sol bacağımıda yanıma aldıktan sonra aşağıya baktım,başarabilirdim.
Yavaşça duvardaki boruya basarak yardım aldım. Ve inmeye başladım.Ayağım kayarsa işim bitmişti.
Ya babam duyar kelle mi uçururdu,ya da sakatlanıp yine bababam tarafından kellem uçurulurdu.

Yere az bi mesafe kalmıştı, diğer boruya ayağımı bastım.Ve yavaşça yere atladım.
Başarmıştım işte!!!
Evden çıkmıştım.

Tam o sırada arkamdan gelen sesle duraksadım.

"Vaaay küçük orospumuz nereye gitmeye çalışıyormuş bakalım?"

Yavaşça arkama döndüm.

"Sen kimsin,ne istiyosun benden?Beni bırakın,ben hiç bi işe yaramam!"

Yavaşça bedenimi süzdü,bu beni utandırmıştı.

"Orasını bilmem,hele bi icraate geçte öğreniriz işe yarıyo musun bakalım."

Adam kuvvetli gözüküyordu.Dövebilir miydim acaba?Komik olurdu.
Ne saçmalıyordum bu adamın karşısında hiç şansım yoktu.

"Beni bereye götüreceksiniz,napıcaksınız benimla ha?"

"Onu birazdan görürsün güzelim"

Sonrası ise karanlık..
Sonsuz karanlık.


Arkadaşlar yazdığım ilk hikaye umarım beğenirsiniz.Muhtemelen çok yanlışım olacak,ama dediğim gibi ilk hikayem bence bormal zaman geçtikçe düzeltirim umarım...💕💕💕

MasumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin