9 ay sonra
Yazardan:
Bahar mesleğini almış ve Karabayır'a dönmüştü dönmüştü dönmesine ama bıraktığı gibi değildi hiçbirşey.Öncelikle Yavuz yoktu sevdiği adam...
Sonra ailesi gibi gördüğü tim,Nazlı,Güler ablası ama o yinede Karabayır'da kalıp insanlara yardım etmeyi bir an olsun aklından çıkarmamıştı.Şimdi ise okuma yazma öğrettiği,kızı gibi gördüğü Hatice'yle vakit geçiriyordu... Ta ki arkadan birisi ona seslenene kadar.
Bahardan:
Arkamı döndüğümde Nazlı'yı görmeyi beklemiyordum.
"Nazlı napıyorsun burda?"
"Bahar unuttun galiba benim babam yarbay ve biz burda yaşıyoruz"
"Ama Yavuzlar timden atılmışlardı nasıl oldu bu?"
"Göreve geri çağırdılar çok mutluyum yaa yarında tim gelecek"
Nazlının söylediklerini hala idrak etmeye çalışıyordum mutluydum,mutluydum ama neden bir tarafımda boşluk vardı.Off hiçbirşey bilmiyorum.Nazlıyla biraz sohbet ettikten sonra Güler abla arayıp eve çağırdı.Bizde vedalaşıp ayrıldık bende kendi evime gittim. Eve gider gitmez ben bir duş aldım ve kendime geldim.Bugün olanları düşünüyordum.Sonra yanağımdaki ıslaklığı hissedip hemen sildim.Çok kırgındım Yavuza karşı 9 ay geçmişti üstünden 9 ay be bi inşam hiç mi merak edip aramaz.Neyse daha fazla bunalrı düşünmemeliyim bi an önce uyuyup dinlemeliyim.Odama gidip yatağa girdim ve kafamı koyar koymaz uyuyup kalmışım.
Sabah uyandığımda saat 8.30 du hemen kalkıp kahvaltı yapıp hazırlanıp çıktım.Her zamanki gibi kampa gittim.Kendi çadırıma girdim ve bi baktım Nazlı artık şaşırmıyordum. Çünkü burda yaşıyorlardı.
Nazlı:
"Bahar nerde kaldın ya burda ağaç oldum" deyip güldü bende
"Geleceğini söyleseydin acele ederdim." Dedim o da
"Olsun hadi gel seni götürüyorum." Dedi
"Nereye ya ben gelemem işlerim var." Dedim
"Hadi ya hem seninde çok seveceğin bir yer" dedi
"Off tamam Nazlı tamam" deyip tekrar çıkardığım montumu giydim Nazlıda Zafer kazanmışçasına güldü. Takside sürekli nereye gideceğimizi soruyordum ama cevap vermiyordu ve bu durum iyice beni meraklandırmıştı. En sonunda yolculuğumuz bitti ve ben geldiğimiz yere doğru donmuş bir şekilde bakıyordum.VE İLK BÖLÜMÜ YAYINLAMIŞ BULUNMAKTAYIM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ DEDİĞİM GİBİ İLK HİKAYEM VE TABİKİ YANLIŞLAR OLACAK AMA DÜZELTMEYE ÇALIŞACAĞIM.
İKİNCİ BÖLÜMÜ YATIN ATACAĞIM.
SEVGİYLE KALIN