Chapter 11

934 84 4
                                    

Vím, že na minulém díle nebylo moc votes, ale dala jsem to v deset večer, tak se není čemu divit :-D . Takže jsem v této chvíli ráda i za 4 votes, a doufám, že jich zase bude, tak jako vždy, okolo 10. I za takový počet jsem ráda, i když by mě i sem tam potěšil KOMENTÁŘ.. :-)

--------------

Seděl jsem ve třídě. Třída mi sice byla povědomá, přesto jsem si nedokázal vybavit, kde se nacházím. Ve třídě jsem byl úplně sám, když v té chvíli zazvonilo. Nechápal jsem, co se děje a kde to jsem. Najednou se do třídy nahrnul dav lidí. I oni my byli známí, jen jsem si nedokázal vzpomenout, odkud je znám. Najednou se jeden po druhém zvedli a šli směrem k tabuli. Zvedl jsrm se také, avšak jeden z nich mě zatlačil zpátky do židle "Seď," zařval mi do ucha. Já ho raději poslechl a sedl jsem si zpátky. Chvíli jsem přemýšlel, odkud tohle prostředí a lidi znám, když v tom na mě někdo z nich zařval, ať se prý podívám na tabuli. Udělal jsem to, ale poté jsem činu litoval. Na tabuli bylo napsáno "HARRY STYLES JE GAY." Bylo to napsané přes celou tabuli asi desetkrát. Chtěl jsem ze třídy utéct, ale když jsem doběhl ke dveřím, byly zamčené. V té chvíli se ke mě všichni seběhli a já dokázal zařvat jen hlasité "NE!"

*Louis's pow*

"Ne.." zakřičel Harry. Věděl jsem, že to zjevně bude jen zlý sen a tak jsem s ním začal cloumat, aby se probral. "Harry, pšt, zlatíčko. To bude dobrý, byl to jen zlý sen. Pšt." utěšoval jsem ho.

"Já.. Oni.. Kde to jsem."

"Klid Harry, jsme u tebe doma. Ve tvé posteli, pamatuješ? Včera si mě sem na tři dny pozval, vzpomínáš?"

"Louisi, já... Byl jsem v nějaké třídě. Tam byli.. Mí bývalí spolužáci a na tabuli bylo velkým napsáno 'Harry Styles je gay'. Já chtěl ze třídy utéct, ale dveře byly zamčené a pak se na mě všichni sesypali a.." Harry začal brečet. Podíval jsem se na hodiny, bylo devět hodin.

"Harry, klid. Jsem u tebe. Dneska školu už nestihneme. Navíc se stejně budeme bavit o výletě, takže zase o moc nepříjdeme. Pojď, zlato, uděláme snídani." V té chvíli se už Harry usmál.

"Boo, ty chceš dělat snídani?" řekl. Přitom se na mě zvláštně díval a mi došlo, oč mu jde.

"Tak chleba sýrem namazat zvládnu, ne?" odpověděl jsem mu, a protože jsem dělal "uraženého", začal jsem ho lechtat. Harry začal křičet a vlastně se mi i omluvil.

"Har-" nedokázal jsem ani slovo doříct, protože se naše rty spojily. Jeho dokonalé malinové rty se spojily s těmi mými a já nechal Harryho, ať mě ovládá. Včera, i přes jeho, veřím, že, dokonalé naplánování, jsem se hned na začátku ujal vedení já a udržel jsem si ho celkem dlouho. Takže jsem ho teď nechal vyhrát a Hazz to jistě pochopil, protože mě svrhnul pod sebe a začal mě vášnivě líbat. I naše jazyky se spojily, když v tom naši romantickou scénu něco přerušilo. Zvuk, vycházející z mého žaludku. Včera jsme sice plánovali, že si objednáme večer pizzu, ale u třetího romantického filmu jsme nakonec usnuli. První jsem se vzbudil já a všimnul jsem si, že už je jedenáct, a tak jsem vzbudil mého kudrnáče a šli jsme do jeho postele. Tam jsme ve společném objetí usli.

*Harry's pow*

I přesto, že jsem měl takový sen, musel jsem se nad Louiho nápadem zasmát. On a udělat snídani? V žádném případě ne... Taky jsem to pak schytal.. Nevadí. Když jsem opustil jeho dokonalé rty, oblékl jsem si tričko a sešel jsem dolů. Louis stále ležel v posteli.

"Hazz, kam jdeš?" zeptal se.

"No já jdu udělat tu snídani."

"To jsem chtěl udělat já."

"A podle toho, jak ti kručelo v břiše bych si měl asi pospíšit, co." řekl jsem a mrkl jsem na Louise. Ten trochu zčervenal a jen se přihlouple usmál.. "Miláčku, zatím to tady trochu ukliď, a já udělám tu snídani, souhlasíš?"

"Ok," řekl Boo a vstal. Jako na potvoru se ale otočil zády ke mě a sehl se pro tričko. Já viděl ten jeho luxusní zadeček a prostě.. Když se pak Louis otočil, já stál na místě a zíral jsem na něj. Když jsem si pak všiml, že už nezírám na jeho zadek, ale že už se dívá přímo na mě, rychle jsem se otočil, aby neviděl, že se červenám.

"Copak úchvatného si tam viděl, Harolde?" pošeptal mi do ucha a já se jen přiblble usmál.

"Tebe, lásko. Ale byla to podpásovka, udělal si to schválně, že jo? Poznal jsem to."

"A?"

"A? Co si jako myslíš? Že mě můžeš takhle provokovat? Měl jsem tě v té chvíli přetáhnout rovnou, a ne se teď takhle obhajovat. Věříš si, viď?"

"Jo." řekl Louis a plácl mě po zadku. "Neměl bys místo čučení na můj zadek dělat snídani?" zeptal se a vyplázl na měna jazyk.

"Vždyť už jdu." řekl jsem a neodpustil jsem ho taky plácnout po jeho úžasné prdelce.

Bože, to je strašný díl. Omlouvám se všem, co tenhle díl dočetli :-D

Boobear

We're different. And?Kde žijí příběhy. Začni objevovat