"Gün gelecek herşey değişecek ,insanlık çürümüş bedenlere dönecekti..."Bu sözler Damla'nın okuduğu kitabın bir bölümüydü.Okurken bir ses geldi "Canım gel hadi artık" bu ses genetik mühendisi olan eşi Ufuk'a aitti.Damla odasından çıktı,aşağıya indiğinde akşam yemeği başlamıştı bile.Yemeklerini yedikten sonra sohbet derken gece oldu.Gece Ufuk'a bir telefon geldi.Uzun süredir üzerinde çalıştıkları bir proje patlamıştı.Damla'yı uyandırıp söylemeye çalışırken bir yandan birşeyler yazıyordu.Yazısı bitti ancak Damla hala uyuyordu.Damla sabah kalktı etrafına bakındı bir değişiklik vardı.Ufuk yoktu,evet ama o buna işi nedeniyle alışıktı.Hergün duyduğu o kuş sesleri yoktu.Pencereden dışarıya baktı etraf sakin.Adeta bir çölü andırıyordu.Lavaboya gitmek için içeri girdi ve o mektubu gördü."Bu ne bir son ne de bir başlangıç.Benim bodrumdaki laboratuvarımdan 3. çekmecedeki ilacı kendine enjekte et.Ama en fazla 2 kapsül..."Damla şaşkın bir şekilde bodruma indi.Etrafta ölü,mumya ve yarı kanlı insan resimleri vardı.Mektuptaki söz aklını kurcalıyordu.Ama ne olduğunu anlayamamıştı.Eşine güvenmeliydi.Patronunu aradı ama ulaşamadı.Mecburen izin için ofisine gidecekti.Bodrumdan hızlı adımlarla çıktı.Kapıyı açtı ve ürkek adımlarla yürümeye başladı.Birden komşusunun kendine doğru yürüdüğünü gördü.Ama garip görünüyordu.Saçları dağınık,kamburu çıkmış.Damlaya yaklaştıkça vücudundaki kanlar belli oldu.Komşusu kafasını kaldırdı ve Damla korkuyla evine girdi.Tekrar bodruma indi.İlaçları enjekte etmek için çekmeceyi açtı."Damla'ya" adlı bir CD buldu.Hemen izlemeye başladı.Ufuk yaptığı deneylerin başarısız olma ihtimaline karşı olacakları Damla için kaydetmişti.Bu ilaçlarında ne işe yaradığını anlatmıştı.İlaçlar vücut hücrelerini geliştirerek yaraların çabuk onarılması,açlık hissini yok denecek kadar hafifletmesi ve en önemlisi zombi virüsüne karşı bağışıklık kazandırmasıydı.Damla herşeyi anlamıştı.ilacı enjekte konusunda karamsardı.
Bakalım Damla İlacı Kullanacak mı ?Lütfen Tavsiye Edelim Ve Vote, Yorumlarımızı eksik etmiyelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orta Nokta
AdventureZombilerin tüyler ürpertici hikayesi.Hayatta kalmak zorundalar. Bu ne insanlığın sonu ne de başka bir ırkın başlangıcı.Bu Orta Nokta.Damla'nın ve hayatta kalanların mücadelesi.İnsanlığı kurtarabilecekler mi?