Herşey Başlıyor

60 8 6
                                    

Damla kararını verip ilacı enjekte etti.Etraf bulanıklaştı ve helikopter sesleri gelmeye başladı.O an baş ağrısıyla bayıldı.Gözlerini açtığında kendini bir deney odasında buldu.Kollarına baktı birçok iğne izi vardı.Damla bağırıp çağırırken deney odasının camından yansımasına baktı.Şaşkın bakışlarla kendini tepeden tırnağa süzdü.Sonra tekrar kollarına baktı iğne izleri yok olmuştu bile.O anki sinir ile odadaki sedyeye vurdu.Sedye tek yumrukla kırılmıştı.Mağazada güvenlik görevlisiydi tabi biraz güçlüydü ama bu kadarı çok fazlaydı.Ayakları karnına çekik bir şekilde otururken ayak sesleri duydu.Bağırmaya başladı.Kimseden cevap gelmeyince cama bir yumruk atarak kırdı.Camın arkasında kimse yoktu.Koridorlarda yürümeye başladı.Etrafta kameralar vardı.Durdu ve kameraya konuşmaya başladı.Konuşurken bir anda kendini kaybetti.Gözlerini açtı ve yanında birkaç insan gördü.Biri herkesle tek tek konuşuyordu."neler oldu bişeyler hatırlıyomusun ".Ama olanları bilmediği için değil,bilinçlerini kontrol etmek için.Sıra Damlaya geldi ama onunla özel bir odada konuşacağını söyledi.Konuşmaya o adam profesör olduğunu söyleyerek başladı.Profesör hayatta kalanları araştırıp kendi labaratuvarına getiriyordu.Maddi desteği ise çalıştığı Paradox şirketinden alıyordu.Getirdiği insanları eğitip insanlığı kurtarması için bölükler haline getiriyordu.Ama Damla zaten özellikleri fazlasıyla bulunan bir makine gibiydi.Onu takip edebilmek için bir çip taktı.Artık Damla'nın yaşayanları kurtarmak için işe başlaması gerekiyordu.Uzun bir konuşmadan sonra eğitim paneline girdi.Zorlanarak bitirdiği için bir gün  beklendi.Damla sabah uyandı ve profesörün haberi olmadan panele tekrar girdi.Bu sefer çok iyiydi.Kendinin güçlendiğini hissetti.Profesör gelince bi eğitim daha yaptılar.Artık yeryüzüne, çürümüş bedenlerin yanına çıkma zamanıydı...
Vote Gelirse Devam Edicem.

Orta NoktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin