kapittel 3 - forvirret

261 8 0
                                    

Sofias POV:

Hva skjer med meg? Har jeg begynnt å falle for Cam? Hva skal jeg gjøre med Matt? osv.. var tanker som surret rundt i hodet mitt, og jeg ante ikke svaret på noen av dem.. Jeg bestemmte meg for at jeg på en eller annen måte måtte fine ut hvem av Matt og Cam jeg hadde mest føleleser for..

Matt har jeg kjet hele livet, og han er en fantastisk person. Han får meg alltid til å smile uansett hvor og når.

Cam har jeg ikke kjent så lenge, og har nesten ikke møtt han i virkeligheten, bare over nettet, men han er så vidundelig, og han har en så utrolig personlighet. På en måte kjenner jeg meg igjenn i han, og på en eller annen merkelig måte føler jeg meg hjemme når jeg er med han.

----

- Har dere en do her?, spurte Nash - jeg holder på å pisse på meg etter all den brusen jeg har drukket i dag, legger Nash til.

- når du har drukket opp 2 liter brus i dag, er det vell ikke så rart i at du må på do.., flirer Cam, og ser på meg med et smil. Jeg smiler tilbake. Matt ser det hele, og når jeg ser bort på han ser han bare ned i gulvet.

Matts POV:

Jeg ser at Cameron smiler til Sofia.. hva skjer?, tenkte jeg. Sofia smilte til Cam tilbake.. når jeg så det, føltes det ut som om hele kroppen min ble bombet. Jeg trodde hun likte meg sånn jeg likte henne.. eller? Jeg føler at jeg har lyst å felle en tåre, men holder den inne. Sofia så bort på meg med oi-han-så-det blikket.. jeg forter meg å se ned i gulvet får ikke å se henne inn i øynene. det ville tatt knekken på meg.

Sofias POV:

Akkuratt da jeg så Matt se ned i gulvet, kom jeg på at jeg skulle møte Emma.

- Jeg må stikke nå, jeg skal møte Emma, sa jeg.. det reddet meg fra den awkward sitvasjonen jeg var midt inni nå..

- Vet du hvor de har rom hen dae?, spurte Nash

- nei, vet bare at det i i 9ende etasje, svarte jeg.

- Jeg kan vise deg hvor det er!, utbrøt Cam like etter.. som om han hadde ventet på denne sitvasjonen.

- ok, sa jeg litt lavt.

vi gikk ut døra, og bordt til heisen.

- så.. skjedd noe spenende siden sist eller?, spurte Cam med et smil.

- Ikke noe spesiellt egentlig.., svarte jeg. da var vi allerede frammen ved heisen, og han sa ikke noe tilbake. Han trykket på knapp nr. 9, og lente seg tilbake. Han så på meg, og jeg så på han.

- Hvorfor ser du sånn på meg?, spørr jeg etter litt med et forvirret blikk.

- Fordi du er så pen og vakker, svarte han. jeg kjente at rødfargen kom fram i fjeset mitt, og jeg ble flau. Han kom nærmere meg, og jeg kjete pulsen stige. han lente seg framover, og kysset meg på kinnet. Han trakk seg sakte tilbake, og så på meg. Jeg lente meg fort bordt til han, og kysset han på munnen. Han kysset tilbake. Kysset varte lenge, og i det heisen opnet seg trakk jeg meg tilbake. vi gikk ut, og mot rommet til Carter og Emma. Cam gikk først siden han kunne veien. Når vi var framme, tok han tak i hendene mine, og kysset meg på panne.

- Her er det, sa han. Uten å svare stod jeg bare der. Han gikk mot heisen igjen. Jeg stod utenfor døra og bare måtte tenke over hva som nettopp hadde skjedd. Det føltes så riktig, men samtidig så galt. hva med Matt? tenkte jeg. tankene om at han kansje likte meg gikk bordt, og jeg overbeviste meg selv om at det bare var fantasi. han likte meg som vennen hans, og ikke noe mer.

jeg banket på døra og Carter opnet.

- hei, smilte han.

- hei, sa jeg tilbake.

Cams POV:

jeg gjorde det! endelig hadde jeg mannet meg nok opp til å kysse jenta jeg var håpløst forelsket i.

Dream summerWhere stories live. Discover now