Camsex

23.4K 49 1
                                    



På vej hjem fra skole kan jeg stadig ikke lade vær med at forestille mig det, Emma fortalte mig. Jeg har ellers altid set Marie som sådan en forsigtig og uskyldig type, jeg mener Wtf. Men alligevel kan jeg lidt forestille mig hende foran computeren, med en helt fremmed på den anden side af skærmen. Men for at være helt ærlig, lyder det faktisk lidt fristende. Følelsen af, at det ikke behøver at være specielt, men bare et hurtigt knald og så gå hver til sit igen. Det lyder så..... ukompliceret. Ej FUCK, jeg gad godt prøve det!

Jeg låser døren op til huset og råber "HEEEEJ!"
Der er ingen der svarer. Godt. Jeg låser alligevel døren til mit værelse da jeg har taget mit overtøj af, går hen og sætter mig på min seng og tager min computer op af tasken. Jeg går ind på Safari, trykker på søgefeltet og skriver: "Omegle".
Hjemmesiden er ret nem at finde ud af. Jeg vælger at skrive i stedet for at snakke, da jeg endnu ikke er klar til at se en masse 40/50- årige mænd sidde og ornanere. Så jeg starter en chat.

Stranger: Hey
You: Hej
Stranger: Fyr her, dig?❤️
You: Pige☺️
You: Alder?
Stranger: 19, dig søde?
You: 18
Stranger: Uhhh... ❤️
Stranger: Hvad søger du?
You: Ved det ikke helt.... Hvad med dig?
Stranger: Måske en sød pige, der vil sende frække snaps❤️
Stranger: Og noget sex ville da også være dejligt😏
You: Den er jeg med på
Stranger: Det lyder godt
Stranger: Hvor i landet bor du?
You: Østerbro, hvad med dig?
Stranger: Hellerup!!
You: Omg, der er sygt tæt på hinanden!!
Stranger: Bor du med dine forældre?
You: Ja.... gør du?
Stranger: Nej, bor alene😏
You: Omg
Stranger: Kan du køre bil?
You: Ja har næsten lige fået kørekort
Stranger: Må jeg få din snap så vi kan lære hinanden lidt bedre at kende...?
You: Jada, hedder Sara63920
Stranger: Super, vi ses skat😘
You: Vi ses😍
Stranger has disconnected.

Jeg kan ikke fatte, det der lige skete. Jeg ved ikke om jeg føler mig klam eller mærkelig. Men jeg vil mere. Jeg vil have ham. Jeg tager min mobil og går ind på Snapchat. Jeg kan se, at der er en, der har addet mig. Jeg ser på brugernavnet. "Jonasdick2, står der. Jeg trykker på hans navn og går ind i chatten. Han har allerede skrevet.
Jonasdick2: "Hey, er det dig, der er Sara?"
Dig: "Ja."
Jonasdick2: "Må jeg se dig?"
Jeg tænker mig om. Han virker SÅ sød. Jeg gør det. Jeg går ind på kameraet. Det er godt jeg ikke har dårlig hårdag idag. Jeg tager en hoodie på og kigger mig i spejlet. Jeg ser faktisk ret lækker ud. Jeg tager mobilen op igen og skriver: "Ja,"
Jeg går ind på kameraet igen og tager et billede. Efter lidt tid får jeg et, der faktisk er fucking godt. Jeg sender det. Han skriver.
"Fuck du er smuk Sara"
Jeg får sommerfugle i maven. Han skriver igen.
"Men kan du ikke tage den hoodie af?😏"
Jeg spærrer øjnene op. Jeg har aldrig gjort sådan noget her før. Jeg smiler. Jeg har lyst. Virkelig meget. Jeg smider hoodien på gulvet og tager telefonen op igen. Jeg har stadig en T-shirt på, men jeg tager alligevel et billede og sørger for at føle den. Det blev faktisk sygt godt. Da jeg har sendt det,  skriver han til mig igen.
"Tag trøjen af skat."
Fuck han tænder mig. Jeg adlyder og tager et billede mere hvor man kan se revnen mellem mine bryster. Jeg sender det. Han svarer næsten med det samme.
"Fuck, du er seriøst lækker"
Jeg rødmer og smiler. Jeg skriver til ham.
"☺️😍 Må jeg også se dig søde?"
Han skriver ikke, men sender bare et billede. Jeg tager en indånding og trykker på det. Fuck.... Han er alt for lækker. Han har en løs T-shirt på. Han føler den lidt, men smiler mere bare til kameraet. Jeg kan slet ikke komme over, hvor flot han er. Man kan se en lille tot hår der hænger ned ved hans øje. Hans hånd kan man ikke se, men den må være længere nede et sted! Jeg skriver.
"Fuck.... du er flot"
"Nurgh, hvor er du sød, tusind tak søde skat", svarer han.
Jeg kan slet ikke. Han er SÅ sød. Han skriver.
Kan du ikke kan din T-shirt af søde?
Jeg får sommerfugle i maven. Fuck han er dejlig. Jeg smiler, da jeg trækker T-shirten op over hovedet, og jeg tager min mobil frem. Min bh er hvid og meget basic. Jeg trækker lidt ned i den ene side af den, så man kan se lidt mere. Jeg sender billedet.
Der går lidt tid. Så svarer han.
"Fuck....."
"Sara, du er så FUCKING dejlig"
Jeg rødmer igen. Fuck. Han er fantastisk. Jeg kan ikke beskrive ham. Jeg begynder at få en kildrende fornemmelse mellem benene. Jeg får lyst til at se mere af ham. Jeg skriver.
"Fuck du er sød....🤭😘 Må jeg ikke se lidt mere af dig??"
Han svarer med det samme.
"Jo, smukke😘"
Kort efter kommer der en snap frem. Jeg kigger på den røde firkant. Så trykker jeg på den. Fuck. Han er alt, alt,  ALT for lækker. Man kan se en lille antydning af seks muskler på hans mave. Han smiler til kameraet. Han har meget hvide tænder. Fuck man. Billedet forsvinder. Jeg skriver til ham
"Fuck... Jeg dør. Fuck..... Du er lækker😍"
Han svarer
"Fuck...... du er dejlig, Sara"
Den snurrende fornemmelse i mit underliv bliver kraftigere. Det føles rart. Jeg vil have mere af ham. Jeg skriver.
"Hvad laver du egentlig?"
Han svarer
"..... Onanerer😏"
Fuck. Han tænder mig virkelig. Den snurrende fornemmelse bliver så kraftig, at jeg bliver nødt til at gøre noget ved den. Jeg begynder langsomt at trække mine bukser af. Jeg leger lidt med min trussekant. Jeg kan næsten ikke styre fornemmelsen nu. Jeg sukker og begynder langsomt at trække dem af. Det er ikke første gang jeg gør det her. Men jeg har aldrig haft så meget lyst til det som nu. Jeg stopper op et øjeblik og kommer i tanke om noget. Jeg har en vibrator. Jeg har ikke brugt den i lang tid, men jeg ved godt, hvor den er. Jeg rejser mig op og finder den frem. Den ser ubrugt ud. Min mobil vibrerer. Det er en besked fra Jonas.
"Hvad med dig?"
Fuck det. Jeg gør det. Jeg skriver tilbage til ham.
"Det samme.....😏"
Jeg ser ned på vobratoren og går hen og tjekker, at døren er låst. Han skriver til mig igen.
"... Må jeg se?😏"
Jeg kigger på beskeden. Fuck jeg har lyst til det. Jeg kigger på vibratoren igen. Fuck. Jeg tager den op til min mund og gør den våd. Jeg lægger mig på min seng. Den snurrende fornemmelse pumper i mig nu, og jeg kan slet ikke håndtere den længere. Jeg lukker øjnene og fører langsomt den våde vibrator tættere på min fisse. Jeg bevæger den hen til min klit. Den rører mig og det giver et sus igennem kroppen. Jeg gnider den frem og tilbage ad klitoris igen og jeg sukker. Jeg holder en lille pause og tager min mobil og svarer
"Ja."
"Jeg ringer", svarer han.
Og det gør han. Jeg skynder mig at tage den. Skærmen er sort. Så hører jeg en stemme.
"Lad mig se dig frække".
Fuck hans stemme er dejlig. Jeg adlyder og fører mig mobil ned mellem benene så han kan se. Vobratoren er stadig dernede. Jeg tænder for den. Fuck det er godt. Jeg gnider den hurtigere og hurtigere og begynder at stønne.
"Årgh....", hvisker jeg
Jonas stønner sammen med mig og bevæger også hans mobil ned mellem hans ben. Jeg gisper. FUCK den er stor. Fuck, fuck, FUCK jeg kan slet ikke. Hans stønnelyde, hans enorme pik og følelsen af min vibrator tænder mig for SYGT. Jeg har aldrig prøvet noget lignende. Jeg begynder at stønne højere. Han stønner med.
"Fuck Sara", siger han. Jeg kigger på skærmen. Hans hånd glider op og ned af hans skinnende pik og siger en klaskende lyd hver gang hans hånd er i bund. Fuck. Jeg stønner igen. Min hånd med vibratoren flytter sig langsomt væk fra min klit og tættere på min skede.
"Ååårgh årgh, fuck", mumler jeg. Jeg bevæger vibratoren nærmere. Den når åbningen. Jeg skubber den helt ind.
"Årgh, fuck", siger jeg.
Jeg trækker den ud igen. Skubber den ind igen. Følelsen er ubeskrivelig. Jeg gør det hurtigere. Jeg kan høre de højt klask hurtigere og hurtigere og jeg kigger på skærmen igen. Jeg kag se munden af hans ansigt. Han mund er halvt åben og han puster.
"Årghh Fuck", siger han. Han gør det hurtigere og hurtigere og stønner højere og højere. Han tænder mig FUCKING meget.
"Fuck Sara..", mumler han. "Fuck, fuck, FUCK JEG KOMMER SARA!"
Han gør det hurtigere og hurtigere. Jeg spærrer øjnene op.
"ÅÅÅÅRRRGHGH", råber han forpustet.
Så sker det. En hvid-gennemsigtig væske sprøjter ud af ham. Fuck. Det ser lækkert ud. Jeg sætter igen fokus på vibratoren. Fuck det er godt. Men det er alligevel ikke helt nok. Jeg har brug for ham. Han tænker åbenbart det samme, for da han er stoppet, puster han:
"Sara..." Jeg stopper med at onanere.. "Jeg kan ikke det her. Jeg bliver nødt til at se dig", siger han
Jeg kigger på ham. Trækker vibratoren helt ud. Jeg må tage hen til ham.
"Hvor bor du?"
Han giver mig sin adresse og vi lægger på.

OmegleWhere stories live. Discover now