Det tager kun et kvarter at køre hen til ham. Han bor i lejlighed. Øverste etage. Bygningen er hvid, med nogle få terrasser. Jeg kigger på listen med efternavne, hvor der ud for navnet står et nummer. Jeg finder hans navn. Nummer 4. Fuck. Jeg trykker med en rystende hånd på ringeklokken der står ud for hans navn. Jeg hører en velkendt stemme. Den lyder sexet.
"Hej, det er Jonas."
"Hej....", siger jeg. "Det er Sara."
"Kom herop, søde", siger han.
Omg.
"Kommer nu", siger jeg. Jeg får sommerfugle i maven da jeg åbner den store dør ind til trappeopgangen. Jeg går hen til elevatoren, går ind og trykker på nummer 4. Dørene lukker i og det lille rum begynder at bevæge sig opad. Fuck. Jeg glæder mig. Men er også nervøs. Jeg genkalder hans stemme i hans hoved. "Kom herop, søde." Fuck hans stemme er dejlig. Den tænder mig. Lysten til ham vokser og vokser jo højere op elevatoren og jeg kommer op. Den stopper. Åbner. Jeg ser ud. Han står der ikke. Han er nok inde i lejligheden. Og venter på mig. Jeg ser mig omkring efter nummer 4. Dér. Jeg går derhen, og står foran døren og tænker. Fuck jeg er nervøs nu. Men Fuck...... Jeg har lyst. Lysten vokser og vokser, da jeg løfter min hånd og banker tre gange på døren. Der går nogle sekunder. Det føles som en evighed. Jeg skal lige til at banke på døren igen, da den går op. Mit hjerte stopper et øjeblik. Jeg når lige at kigge kort på ham. Fuck. FUCK. Han er alt for lækker. Han er faktisk ret høj og ser ret veltrænet ud. Han har en hvid T-shirt på og sorte jeans. Vi får lige kort øjenkontakt og det er tæt på at blive lidt akavet. Jeg skal lige til at suge hej, da han pludseligt går ud til mig, tager en hånd rundt om min nakke og en rundt om min talje og vores læber mødes til et heftigt snav. Han trækker mig med ind i huset mens vi stadig snaver, lukker og låser døren og løfter mig op. Jeg tager benene rundt om ham mens min jakke glider af mig. Jeg fletter fingrene ind i hans hår. Fuck det er blødt. Han bærer mig ind gennem stuen, hen af en kort gang og puffer til en halvåben dør. Vi holder en kort pause i snavet og jeg kigger hurtigt rundt. Værelset er ret stort. Og sygt pænt. Jeg kan ikke se, hvad der er bag mig, men finder hurtigt ud af det, da han lægger mig ned på ryggen på en dobbeltseng. Han kigger mig i øjnene, smiler hurtigt og hans blik glider nedad. Han kigger lidt på min trøje og fjerner sine hænder fra mig. Han tager fat i trøjens kant og trækker op. Jeg har kun bh på indenunder. Han får den over mit hoved og kigger på mine bryster. Jeg skubber diskret mine sko af fødderne og de lander på gulvet. Han kysser mig igen, mere roligt denne gang og jeg begynder at tage hans bukser af. Han tager selv sin T-shirt af og hjælper dernæst mig af med bukserne. Vi har kun undertøj på nu. Hans læber begynder langsomt at bevæge sine læber nedad mod min hals og dernæst ned til mine bryster. Et lille suk forlader min mund. Han begynder at pille ved dem. Han tager sine hænder om bag min ryg og åbner nemt og hurtigt min bh. Han smider den på gulvet og kigger på mine bryster. Han sukker kort ved synet. Han begynder at pille blidt ved mine nippels og begynder at masere mine patter. Han begynder at slikke på dem. Fuck. Jeg udstøder et lille støn. Han holder en lille pause og vi vender os om, så jeg ligger øverst. Jeg begynder frækt at kravle ned af ham til jeg lander mellem hans ben. Fuck en boner. Jeg tager fat i hans sorte boxers og trækker dem spændt nedad. Fuck. Han er lang. Det er sindssygt. Han udstøder endnu et suk og lægger hovedet tilbage. Pikken stritter lige op i luften. Jeg rører forsigtigt ved toppen af den med mine fingre. Han lukker øjnene. Jeg tager roligt hånden rundt om dem og glider nedad. Opad. Nedad. Han mumler "Årgh, fuck Sara" og åbner munden på klem. Jeg sætter tempoet lidt op og han begynder at stønne. Hurtigere og hurtigere. Hans støn bliver mere regelmæssige i takt med min hånd. Jeg sænker tempoet lidt, slipper og lægger min hånd på hans mave. Han puster ud.
"Ikke stop", hvisker han.
Jeg trækker forhuden tilbage og sænker mine læber ned mod ham. Jeg kysser blidt pikhovedet. Stikker tungen ud. Jeg kører tungen i cirkler rundt på toppen. Han stønner igen
"Fuck", siger han. Min tunge begynder at køre længere og længere ned af hans pik og jeg lukker munden om den. Hans underliv følger med og han begynder at kneppe min mund. Han stønner højere og højere. Fuck han er dejlig.
"Årgh, årgh, ÅRGH, FUCK!", siger han højt og jeg sætter farten op.
"FUCK.... FUCK, SARA, JEG KOMMER!!", råber han.
Jeg sutter videre og hurtigere, og så kommer han mens han råber "ÅÅÅÅÅRGH"
Det smager egentlig ikke dårligt, men konsistensen er lidt klam og tyk. Jeg synker det alligevel. Jeg kører min tunge op af pikken igen og stopper. Kravler op ved siden af ham igen.
"Fuck, du er god", siger han og jeg smiler frækt. Han lægger sig halvt op på mig og kigger ned ad mig. Hans hænder finder ned til min g-streng og han leger med kanten af den før han begynder at tage dem af. Han smider dem ved siden af sengen og begynder at lege med min klit.
"Årgh", stønner jeg. Hans fingre glider lige så stille ned mod min åbning og han stikker en finger ind. Den finger bliver hurtigt til to. Til tre. Fire. Til sidst pumper han hele hånden ind og ud af mig i et fast tempo. Fuck det er godt.
"Årgh, årgh, årgh", siger jeg. Mens han pumper hårdere og hårdere fumler den anden hånd rundt henne ved sengebordet. Han sænker farten og trækker dernæst forsigtigt hånden ud af mig. Han sætter sig op. Jeg kan ikke se, hvad han laver, men da jeg sætter mig op og kigger, kan jeg se, at han lige har taget et kondom på. Omg.
Jeg lægger ham ned igen og snaver ham igen. Han vender mig om på ryggen og sænker sig endelig ned i mig. Han begynder at støde. Hårdere og hårdere. Ud og ind. Vi stønner begge om kap. Han vender mig om så han ligger på ryggen og tager fat om mine hofter jeg begynder at ride ham. Årgh, det er rart. Mine patter hopper op og ned i takt med mig. Adrenalinen pumper rundt i kroppen, og jeg kan mærke, at min orgasme er på vej.
"Fuck, Jonas.... Årgh, årgh, FUCK, jeg får en ORGASME!
Jeg hopper hurtigere og hurtigere og et højt støn forlader min mund, da orgasmen kommer. Få sekunder efter begynder han også at stønne voldsomt, hvilket kun kan betyde, at hans orgasme også er på vej.
"ÅRRRRGH", råber han og falder til ro. Han trækker sig ud og vi lægger os forpustet på sengen.
"Jeg skal hjem nu. Mine forældre ville undre sig, hvis jeg ikke er hjemme til aftensmad.", siger jeg. Han nikker og kysser mig en sidste gang. Jeg rejser mig op fra sengen og tager mit tøj på. Da jeg har fået det på, kigger jeg på ham og siger: "Hej hej, Jonas."
"Hey", mumler han og smiler til mig. Jeg vender mig om og går ud mod hoveddøren, går ud og lukker den forsigtigt bag mig. Jeg håber ikke. Det er sidste gang, jeg ser ham.
YOU ARE READING
Omegle
RomanceSara er 18 år møder en dreng på Omegle, som hun aftaler at besøge til sex. SEXUELLE SCENER I HVERT AFSNIT Højeste rang #7 i romantik 3/3/2018