0.9

3.3K 308 364
                                    

"Mikasa ana vatanın kan ağlıyor olabilir ama temizlerken benim de anam ağlıyor, en azından götünü temiz tut be! "

Bir bardak su yavaş yavaş tahta zemine dökülmeye başladığında koşarak avcumu açıp suyun altına koydum.
''Of tamam, regl döneminde olabilirisn ama bu kadar duygusal olma! "

Ağladığını su dökerek belli ediyordu...

"Baksana, şu Levi hakkında ne biliyorsun? " elimde ki suyu lavaboya boşalttım. "İyi biri mi? "

Kaşıklardan uyumlu bir ritim doldu kulaklarıma. Tabi ki ne demek istediğini anlamıyordum ama bir şekilde 'iyi olmadığını düşünüyorsan neden bu kadar uzun süre onunla konuştun? ' dediğini biliyordum.

Nefesimi verip koltuğa doğru yürüdüm ve kendimi rahat koltuğuma attım.
"Sırf yalnız kalmamam için yapıyorsun bunu değil mi? '' dedim ve yutkundum.

Uzun bir süre sessizlik oldu.

Hafif gülümsedim.
"Teşekkür ederim, iyi ki varsın.''

Boynumda hissettiğim sıcaklık ile onun bana sarıldığını hayal ettim ve ona sarılır gibi davrandım.

Bir süre sonra boynumda hissetmemiştim o sıcaklığı, geri çekildim.

"Levi gerçekten pornocu mu? Öyleyse bir çok erkeğin onun altından geçmiş olması gerek." Nefesimi bıkkınlıkla verdim. "Evet ise 1 kez hayırsa iki kez vur."

Yanaklarımda acı hissetmek için kendimi hazırlamıştım ancak masadan iki kez tok bir ses geldi.

Sanırım regl onu hep böyle sakin biri yapıyordu...

"O zaman birisi onu ifşa mı etti? "

Bir kez ses gelmişti.

"Yani... onunda benim gibi yaraları mı var? "

Bir kez ses geldi.

"Peki ne gibi acıları var? "

Bir süre ses gelmesini bekledim ancak gelmedi. Onun yerine masanın üstünde kömür ile işaretlenen fotoğrafa baktım.

Mikasa kendini, Armin'i ve Annemin yanına çarpı koymuştu.

"Arkadaş ve anne kaybımı..." diye mırıldandım.

Bir kez ses geldi.

Yutkundum.
Acılarımız hemen hemen benzerdi ve üzücü olan ise benim yanımda yine de Mikasa vardı, o ise tekti.

"Bu yüzden ona yazmamı istedin değil mi? Birbirimizin yarım kalan kısmını tamamlamamız için? "

Bir kez ses geldi.

Gülümsedim.
"Pekala, teşekkür ederim ♡ "

Telefonumu masadan alıp arkama yaslandım.

Döndü Yandanverdi : Bir şey sorabilir miyim?

Cingan Cücüğü : 25 cm.

Döndü Yandanverdi : Ne?

Cingan Çücüğü : Evladım?

Döndü Yandanverdi : İğrençsin sosnwizsidneoxnekx

Cingan Cücüğü : WMXWOXEKDNEKDM

Cingan Cücüğü : Ne soracaksın?

Döndü Yandanverdi : Buluşabilir miyiz?

Cingan Cücüğü : Kondom paketim bitti. Bir tane alırsan neden olmasın?

Döndü Yandanverdi : Of aptal mısın? Ekxmskxmskzk

Döndü Yandanverdi : Ciddi bir konu üzerine buluşmak istiyorum seninle.

Cingan Cücüğü : Ne gibi?

Döndü Yandanverdi : Yapılan haksızlıklar, kaybedilen arkadaşlıklar ve ölen bir anne.

Cingan Cücüğü : Böyle bir acı yaşadığını bilmiyordum.

Döndü Yandanverdi : Böylesine bir acıyı yaşadığını ben de bilmiyordum.

Döndü Yandanverdi : Seninle acını paylaşmak istiyorum.

Döndü Yandanverdi : Seninle acımı paylaşmak istiyorum.

Cingan Cücüğü : Ben çok uzun zamandır Siyahım, Eren.

Cingan Cücüğü : Kimse beni tekrar Gökkuşağı yapamaz.

Cingan Cücüğü : Uzun zamandır ateşim ben, çevremde ne var ne yoksa yakıyorum. Beni söndüremezsin, tekrar Gökkuşağı yapamazsın.

Döndü Yandanverdi : O halde ben de seninle yanarım, beraber siyah oluruz.

Döndü Yandanverdi : Ben seni tamamlarım, sen de beni. Olmaz mı?

Cingan Cücüğü : Ben senin beni tamamlayamayacağın kadar eksiğim.

Cingan Cücüğü : Kaldıramayacağın kadar dipteyim.

Döndü Yandanverdi : Seni tamamlayamazsam kendimden verir ben eksilirim, seni kaldıramazsam yanına uzanırım.

Döndü Yandanverdi : Levi, ben seni asla tek bırakmam.

Real.|| Riren.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin