(( setengah jam sebelum serangan pihak lawan ))Helmy yang baru habis kelas tambahan terus bergegas ke pakir mator yang terletak di belakang sekolah kerana telah diberitahu oleh ibunya yang pada hari ini keluarganya akan mengadakan makan malam jadi helmy mengambil keputusan untuk tidak menyertai aktiviti sukan pada hari ini .. Pada mula nyer dia ingin melihat kawan baiknya zulaikha bagi acara olahraga tapi atas sebab keluarga dia batalkan niatnya itu .. Helmy yang kusyuk bermain telefon bimbit untuk maklumkan kepada zulaikha yang dia balik awal .. dengan tidak sengaja nya melanggar seseorang .. "Auch ... Sakit nyer... Kalau jalan tuh pandang lahh de...... " terhenti kata kata perempuan itu saat memandang wajah yg amat dikenalinya .. "Owh kau rupanya helmy .. Asal macam nak cepat sangat jer .. Macam ade something yang penting jer .."
"owh .. Zulaikha .. Sorry weyh . aku nak balik cepat nih ... Nih nak bagi tahu kau yg aku balik sekarang sebab ade hal family so sorry k x teman kau gi olahraga"
"Ehh so k ... Aku pun nih baru nak gi tukar baju nih ... "
-END--Di dalam toilet -
(( kembali ke dunia nyata ))
Apabila detik izzaty menarik rambut zulaikha muka zulaikha sedah berubah menjadi merah mahu saja dia menarik balik rambut izzaty biar tercabut kepalanya sekali. tatapi sebab terikat dengan perjanjian pengawas yang pengawas tidak boleh membalas balik pukulan daripada murid zu pun mangalah dengan merentap tangan izzaty lalu keluar daripada toilet itu namun .. toilet terkunci dari luar dan tidak boleh di buka. " kau nak lari mana bodoh .. dahh rampas hak orang tahu pulak kau nak lari .. aku dahh lama nak pukul kau akhirnya sampai jugak masanya" kata-kata izzaty yang berteriak membuatkan zulaikha terus bertukar ke posisi takewando nyer yang dupelajarinya sejak darjah 2 ..
[5-5 12:59] Heyqal Zeckery: tanpa sempat zulaikha bertindak .. dainah kawan kepada izzaty memuakan serangan nya dengan menahan tangan zulaikha di belakang lalu merapatkannya ke dinding .. zulaikha tidak boleh bergerak dan tanpa sebarang notis dia di pukul dengan kuat di bahagian perutnya .. oleh izzaty bertubi-tubi
[5-5 20:46] Heyqal Zeckery: suara kesakitan keluar dari mulut zulaikha .. dalam beberapa minit .. pintu toilet perempuan SMK Ahmad Razali tingkat dua blok cempaka ditendang sehingga pintu itu tercabut dan terpelanting ke dalam toilet .. dainah yang mula sedar akan pintu yang telah tercabut itu mula melonggarkan pegangan tangan zulaikha manakala izzaty di tolak ke tepi oleh pengawas perempuan yang datang entah dari mana .. zulaikha yang sedang kesakitan mula memejamkan matanya pandangan terakhir nya adalah helmy dan kata-kata terakhirnya adalah "helmy sakit"
YOU ARE READING
BILA PENGAWAS FALL IN LOVE?,
Genç Kurgu"PENGAWAS DITUGASKAN UNTUK MENJADI TULANG BELAKANG SEKOLAH BUKAN UNTUK BERCINTA !!"