EZİK PLAN

2.3K 69 4
                                    

Yine yeniden güne kabuslarla uyandım.Aslında hayatımın da kabustan bir farkı yok. Şimdi diyeceksiniz ki bu kızın ne sorunları var? Ben size sayayım ; ailem varla yok arası , lisede ezik kategorisindeyim ve çok param var. Son madde mantıksız gelebilir 'kim parayı sevmez ki' diyebilirsiniz ama çok para yalnızlık ve ezikliğin çaresi değil. Ben bunları düşünürken İpek teyzenin sesiyle irkildim

"Hazal kızım iyi görünmüyorsun, istersen Mert senin için karneni almaya gidebilir?"

Mert... okulumdaki birçok kızın hayallerini süsleyen ve açıkçası benimde ağzımı sulandıran biricik şöförüm.Ve evet bugün karne günü 15 günde olsa okuldan uzaklaşmak ezikliğimi unutturabilir.

"Sağol ipek böceğim kapanışı kendim yapmak istiyorum"

"Sen bilirsin kızım" dedikten sonra kapı sesini duymamla yataktan çıktıktan sonra odamdaki banyonu yolunu tuttum.O aynadaki ben miyim? Şu an asıl mesele bununla sınırlı değil. Ve benimde umurumda da değil. Saçlarımı topuz yapıp üzerime herzamanki gibi kızların pek tercih etmediği giysilerimi giydim.Aşağıya inip her zamanki gibi tek başıma kahvaltımı yaptıktan sonra soluğu yakışıklı şöförümün yanında aldım.Böyle dediğime bakmayın Mert'i yalnızca yakışıklı buluyorum.

Mertin yüzündeki muzip gülüşle karşılaştım."Günaydın Hazal hanım" 

"ha?"Şaka yaptığını biliyorum ve bana hala komık gelmiyor.

"Hadi Hazal,çok sevdiğin okuluna geç kalmak istemezsin"

Ve bu son konuşmaydı.Mertle son haftalarda aramızda bir soğukluk var.Sanırım hayatına yeni biri girdi.Umarım eski sevgilileri gibi değildir.Daha sonra kulaklığımı takmamla okula varmamız bir oldu.Bu kadar çabuk varmak zorunda mıydık?Okul kapısının üzerindeki yazıyı görünce olduğum yere çakıldım. O benim telefon numaram mı? Umarım bu yazıyı Mert fark etmez diye içimden geçirmemle Mertin konuşmaya başlaması bir oldu.

"Hazal bu numara bana bir yerden tanıdık geliyor?"

"Ah.. şey..b-ben bilmem numara sonuçta tanıdık gelebilir"Ben az önce kekeledim mi?Olamaz.

"Sanmıyorum" demesiyle numarayı araması bir oldu.Umarım telefonum sessizdedir.Ve melodimin sesi yükselmeye başlıyor.Kahretsin bu kadar şanssız olacak ne yaptım?

"Hazal? telefonun mu çalıyor senin?" O çenesindeki kas mı seyirdi bana mı öyle geldi?

"Mert boşver okulda hep böyle şaka yaparlar" dememle Mertin telefonunun çalması bir oldu.Onun konuşmasını beklerken etrafta ağzının suyunu akıtarak bakanlara göz gezdirdim.

"Hazal benim bir işim çıktı ama bu mesele burada bitmedi bunu yazan şerefsizi bulacağım" dedikten sonra cevap vermemi beklemeden arabaya yönelip gözden kaybolmasını izledim.Ama beni bu işimden alıkoyan okul hayatımı zehir eden kahkahayı duydum.

"Hazal bu kadar kalabalık bir okulda senin kadar çirkin ve eziğini görmedim. Gerçekten ezikliğini neye borçlusun? Pardon sen konuşmayı bile bilmeyen bir gerizekalısın bazen kız olduğuna bile inanamıyorum" Ardanın bu laflarından sonra yanağımdaki sıcaklığı hissetmem pekte geç olmadı.

"Ne oldu küçük Hazalcık kalbini mı kırdım? Senin gibilerin kalbi bile çirkin olur"Tam arkamı dönerken birinin sesini duydum ama beni çağırmadığı için önemsemedim. Ne yani biri beni mi savunacak? Beklemeden karnemi dahi almadan sahil doğru yürümeye başladım.Bulduğum bir banka oturup kulaklığımı taktım.Takmamla kulaklığımın kulağımdan çekilmesi bir oldu.Bunu yapanın suratına bakmamla mal gibi kalmam bir oldu.

Karşımdaki kız benimle aynı cinsiyetten mi?Parlayan sarı saçları gerçek mi?Gözleride güzelmiş lan. Ben onu incelerken sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı.

"Kızım sen gerizekalı mısın? O çocuğa ağzının payını neden vermedin?"Ne yani onunla konuşacağımı mı  sanıyor?

"Şşş. konuşsana kızım dilsizsin diye mi onlara birşey demedin?"Dilsiz mi? gerçekten mi? aptal mı bu kız?Ayağa kalkıp ona sırtımı dönüp yoluma devam ettim.Ne yani onunla uğraşacağımı mı sanıyor derken kolumdan çekilmem bir oldu

"Kızım nereye gidiyorsun ya beni dinlesene"

"Seni daha tanımıyorum neyini dinliyecem ve.kolumu.bırakır.mısın?"Son cümlelere doğru bastırarak konuşup kolumu sertçe çektim fakat hiçte ikna olmuşa benzemiyordu.Gerçekten bu fiziğe bu güç nerden gelmiş?

"Nazik olman hoş ama o çocuğa haddini bildirmeden seni bırakmayacağım."Ne saçmalıyor bu?Onun yardımına mı kaldım.

"Senden yardım istiyen kim? Bu benim meselem ve o gerçekten haklı ezik ve çirkin bir kızım"Ne yani o bakışlarıda ne öyle alay edercesine vücudumu süzüp,

"Kızım sen mal mısın? Mükemmel bir vücudun var.Ama aynı şeyi kıyafetlerin ve gözlüğün için söyleyemiyecem"

"Başımdan gitmen için ne yapmam lazım?"Gerçekten sıkmaya başladı bu kız kıyafetlerim umurumda değil ve vücudumun berbat oldugunun farkındayım ona bunun için yorum hakkı tanımamıştım.Biraz düşündükten sonra ,

"Anlaşma yapacağız güzellik."

EZİK PLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin