Zaparkovali sme pred našim domom a vystúpili z auta.
,,Čo chceš na obed?" spýtala som sa unaveného Marcusa
,,To je jedno od teba je všetko dobré" povedal mi a usmial sa na mňa
Vyzula som si moje tenisky a vybrala sa do kuchyne. Otvorila som chladničku a vytiahla z nej kuracie prsia, hlávkový šalát a uhorku. Ešte som zo skrinky zobrala ocot a misku.
Uvarila som kurča a nakrájala ho spolu s uhorkou. Do misky som dala potrhaný šalát dala som tam to kura aj s uhorkami. Všetko som to zaliala kvapkami octu a dala na ostrovček.Zobrala som nožík a chcela ho dať do umývačky. Opakujem-Chcela. Ale nebola by som to ja kebyže sa neporežem.
,,Shit" zanadávala som si
,,Čo sa stalo zlato?" pribehol Maci a objal ma zo zadu okolo pásu (žiadne dvojzmysli ako to vyzerá! 😂)
,,Ale, porezala som sa" povedala som mu a hľadala lekárničku
Vydenzifikovala som si prst a obviazala si ho.
Otočila som sa a pobozkala ho na nos. On to využil a dal mi pusu na pery.
Pomaly sme sa presúvali do spálne. Zavrel za nami dvere a nachvíľu sa odo mňa odlepil. Rýchlo dýchal ako aj ja. Mierne sa na mňa usmial a ja som mu úsmev opätovala. Znova sa mi prilepil na pery. Bozky som mu s radosťou opätovala. Pritlačil ma voac o stenu a po chvíli som skočila a nohy si obmotala okolo jeho pásu. Cítila som ako sa uškrnul do bozku tak som sa jemne usmiala no neodlepila som sa. Bol ako droga ktorá na mňa veľmi účinkuje a ja si od toho nemôžem a ani nechcem odvyknúť. Pocítila som ako ma jemne uhryzol do spodnej pery. Jemne som mu vzdychla do úst čo využil a jazykom mi blúdil v ústach. Viedli sme menší boj ktorý skončil remízou. Na chvíľočku sa odo mňa odlepil a prešiel na môj krk.
,,Kurva" zanadával Mac keď sa musel odo mňa odlepiť keďže niekto zvonil ako šialený.
Rýchlo som zbehla schody a otvorila dvere.
,,Dobrý deň vy ste slečna Gunnarsen?" spýtali sa ma policajti
Čo sa do riti stalo?
,,Musíme sa s vami porozprávať" povedal a vyzeral ľútostivo
Boha poviete mi prečo sa tak všetci skurvene tvárite ako na pohrebe?
,,Čo sa stalo?" spýtala som sa s nervami v hlase
,,Viete-"
,,Čo sa deje?" vošiel mu do reči Marcus
,,Musíme vám povedať že je nám to veľmi lúto ale" odmlčal sa na chvíľu
Nechápavo sme sa na nich pozreli.
,,Martinus Gunnarsen, Annie Gunnarsen a Sophie Gunnarsen havarovali lietadlom ktoré letelo do Osla." povedal jeden z nich a mne sa zastavilo srdce
Ahojte 😖
Je mi to veľmi ľúto 😭
Prosím vás mám na vás jednu otázku.
Chcete pokračovanie príbehu ktorý bude mať 100+ častí alebo ešte dve časti a prológ, poďakovania a také blbosti?
Prosím odpovedzte v komentároch👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🌟= happy me 💙
Love you 💚
KAMU SEDANG MEMBACA
M&M ✔
Romansa,,Zlato choď sa pobaliť sťahujeme sa do Nórska" kričala mama na mňa keď som spala ,,Mamiii...mám tu kamarátku a priateľa" bola som smutná Vtom mi volal priateľ Denis že už vie o všetkom že sa sťahujeme a že vzťah na diaľku nie je dobrý. Súhlasila so...