Capitolul 1: La o bere cu o capra

158 18 0
                                    

Chat: Curva grupului

Hyung, mergem la o bere ?
11:10

Îmi plac neuronii mei asa
câți sunt. Nu vreau sa mai
scap de ei.
11:10

Cat de dur
11:10

Haide hyung, vin și
Jimin și Hoseok
    11:11

De ce ma trageți mereu
în întâlnirile voastre?
11:11

Adică tu. Tu ma tragi
de fiecare data când
ieșiți undeva.
11:11

Te rog Yoongi, ști ca
dacă ma enervez ii
trag lui Jimin un
pumn de vede stele
verzi.
11:12

Eu când îți spun sa
nu-l mai agresezi
verbal pe Jimin
dacă nu vrei insulte
nu ma crezi.
11:12

Ce capra ești. Ști ca
o cauta cu lumanarea
11:12

Dacă nu te-ai mai
aprinde atât de
repede nu v-ați
mai certa atât 😒
11:12

Nu e mereu vina mea,
mersi 11:13

Dar te rog hyung, nu
ma poți lăsa singur cu
aia doi 😢 11:13

Bine printes-o. Vin
sa îți fac umbra la
pământ.
11:13

Fericit?
11:13

Extrem de
11:14

Ne vedem acolo hyung!!!
11:14

Taehyung lasă telefonul sa ii alunece în buzunarul jachetei înainte de a-și trece mana prin par. Ura cum Yoongi era mereu de partea lui Jimin hyung. Ura ca cei doi avuseseră un trecut împreună și ura cat de sarcastic se comporta ce dintâi cu el.

ㅡYo, hyung, se auzii o voce din spate.
ㅡA, Jungkookie. Credeam ca ești în vizita la ai tai.
ㅡJimin hyung nu a vrut sa mai vina și na, ști cum e....

Cand vrea Jimin sa meargă? Își dădu ochii peste cap cel mai mare.

ㅡEh, oricum nu prea aveam chef. Măcar mi-a dat o scuza sa nu merg acum când sunt ocupat.
ㅡEști ocupat acum?
ㅡÎn secunda asta nu. De ce, ai vreo propunere?

ㅡIes cu Hoseok și Jim.....
ㅡS-ar putea sa am ceva de făcut totuși.
ㅡVine și Yoongi.
ㅡȘi uite cum se golește agenda mea. Unde va întâlniți?

Încercă sa își ascundă scânteia de furie la cuvintele tânărului. Înafara de Hoseok și Yoongi nimeni nu prea îl mai suporta pe Jimin de la accidentul cu vata de zahar. A inceput sa se comporte foarte urat....cu toata lumea. Ok, aproape toata lumea. Yoongi nu e pe lista, logic.

ㅡAm decis sa ne intalnim la cafeneaua de langa parculet.
ㅡDeci Jimin o sa tune si fulgere pana acasa si noi ramanem nin parc? Suna promitator, ma bag.

Astfel cei doi o luara spre cafenea. Ajunsi acolo Jungkook se trantii pe scaunul de langa Hoseok lasandu-l pe Taehyung incomod de aproape de Jimin pana cand avea sa ajunga Yoongi.

  ㅡJungkook, nu stiam ca vii! Ar fii trebuit sa imi spui ca esti in oras, nu am mai iesit de mult timp.
ㅡAm fost ocupat in ultima vreme si inca sunt. Dar mi-am zis ca mi-ar prinde bine putin aer curat.
ㅡTu aer curat... Acum faci si pe inocentul.

Yoongi tocmai intrase in cafenea si se baga in vorba, aruncandu-se pe canapea langa Taehyung, despartind-ul de Jimin care nu parea tocmai confortabil cu asezarea mesei.

ㅡYoongi! In sfarsit, incepeam sa ma plictisesc. facu Jimin.
ㅡScuze ca te plictiseste existenta mea. isi dadu Jungkook ochii peste cap.
ㅡDaca chiar iti pare rau poti sa faci un puseu de bine si sa pleci, nu imi amintesc sa fi acceptat sa fi tu aici. se stramba acesta.

ㅡSincer nici eu nu ar trebuii sa accept sa ies cu voi. ofta Yoongi cautand putin sprijin in Hoseok

ㅡEu chiar ma bucur ca ai venit totusi. Cu cat mai multi cu atat mai bine. sarii acesta cu ochii pe Jungkook.
ㅡAtata timp cand e si Yoongi sa il tina pe Jimin de lesa. ofta Tae putin deranjat.
ㅡTrebuie sa te opresti sa ma chemi sa iti salvez intalnirile.
ㅡNu prea m-ar deranja sa vii.

ㅡO dar pe mine da. facu Jimin. Yoongi ziceai ca iesim in weekend la roata.
ㅡCade promisiunea, am programat o cina romantica si un maraton relaxant de filme pt weekend cu Holly.
ㅡCe urat, pana si cainii sunt mai importanti ca mine?
ㅡSincer? Da.

Da, Jimin pastra stelutele aurii pentru Yoongi, dar asta nu il oprea pe acesta sa se comporte le fel de sarcastic cu el ca cu toata lumea. Asta il facu be Jimin sa se bosumfleze si sa se tranteasca pe scaun. O chelnerita venii in scurt timp si ceru comenzile zambind politicos in timp ce scria pe carnetel. Dupa ce se indeparta Jungkook se ridica in picioare.

ㅡUnde pleci tampitule? Stai jos. tase Taehyung.
ㅡAr fi prea gay sa favorizez o seara cu Jimin in locul unei sesiuni de agatat. zambii acesta smechereste si o zbughii spre baie sa isi faca intrarea ca la carte.

ㅡNu o sa agate de cat rufele pe sarma in seara asta nu? ofta Hoseok in timp ce restul aprobau tacuti din cap.
ㅡNu se satura niciodata de fugit prosteste dupa fete nu? comenta Jimin cu dezgust.

Ii statu pe limba lui Taehyung sa nu faca un comentariu mai necrestinesc, dar se abtinu pentru a evita o bataie intr-o cafenea in care isi dorea sa mai intre.

Cu multa vreme inainte Jimin era o persoana foarte calda si prietenoasa, oarecum moale, dar clar nu inocent. Era glumet si de gasca, foarte energic.

Dar cumva s-a scumbat la un momentdat. A inceput sa aiba figuri si sa se comporte de parca nimeni nu era destul de bun sa ii ajunga la nas. Singurul care ii accepta figurile era Hoseok. Namjoon a decis ca ar fi mai bine pentru el si Jin sa se indeparteze de Jimin odata cu accidentul cu vata de zahar care nu i-a priit prea bine celui mai in varsta. De atunci Jin nu era confortabil in prezenta lui Jimin iar Namjoon trebuia sa se abtina sa nu ii traga un pumn in fata.

Pentru Namjoon era "totul pana la Jin". Daca il deranjai pe Jin in vreun fel erai de la inconstient pentru o jumatate de ora la batut mar, impachetat cu fundita si eticheta si trimis postal direct la crematoriu. Si daca va intereseaza, Namjoon avea deja o eticheta cu numele lui Jimin pregatita.

Cat despre Taehyung si Jungkook, il urau din ce in ce mai mult. Daca stai sa te gandesti, singurul motiv pentru care mai acceptau in viata asta sa mai iasa cu el era pentru ca Hoseok il lua cu el peste tot, fiindui oarecum frica ca daca ar ramane singur prea mult timp ar intra in depresie si ar da in altele.

Chair si Yoongi era in doi parii in aceasta situatie. Incepuse sa il calce si pe el pe nervi insistenta celui mai tanar. Bine...pe Yoongi il calcau multe pe nervi, nu era ceva nou.

ㅡTrebuie sa va dau o veste. spuse Yoongi serios dupa un moment de tacere. Si-au intors toti atentia spre el asteptand sa auda ce avea de spus.

>>Tσ bе сσητιηυеd>>

Tot ce am (taegi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum