Capitolul 12

81 0 1
                                    

Vineri, ora 18:47

Era o zi normala, Ash incepu sa isi intre din nou in ritm, se uita la televizor schimband canal dupa canal pana cand ceva îi atrase atentia, sau mai precis cineva. Fata urmari atenta reclama pana cand aceasta se termina, era vorba despre o vrajitoare care putea vorbi cu spiritele, Ash nu crezuse niciodata in vrajitoare...si nici in spirite dar era disperata si trebuia sa incerce, deschise laptopul si cauta ce avea nevoie apoi se imbraca si parasi locuinta, dupa un drum destul de lung fata se indrepta spre locuinta vrajitoarei, batu la usa si astepta. In scurt timp o fata cam de varsta lui Ash deschise usa si o pofti inauntru, era tanara pentru o vrajitoare, gandi Ash. Tanara se ajeza pe o canapea si o invita si pe Ash sa ia loc, aceasta facu precum i se zise si lua loc.

-Deci, domnisoara, cu ce te pot ajuta? intreba vrajitoarea.

-Asi vrea sa va pun cateva intrebari despre spirite, doamna.

-Oh te rog, spunemi Saja si cat despre acele intrebari, de ce ai avea nevoie de informatii despre spirite?

-Doa- Adica Saja am nevoie sa stiu, din pacate nu va pot zice, spuse Ash uitandu-se la fata cu parul castaniu inchis si ocji verzi ca de jad.

-Am inteles, spuse Saja si se ridica ca sa aduca o carte.

-Acum, spuse ea, puteti sa imi puneti intrebarile si va voi raspunde cat de bine pot.

-Bine, hmm, atunci cand un spirit bantuie o persoana care poate fi motivul.

-Motivul? Pot fi mai multe motive, ar putea fi din cauza ca vrea razbunare sau a fost o persoana apropiata si vegheaza sau poate fi din pura plictiseala a spiritului.

-Aha, dar atunci cand un spirit omoara victima bantuita?

-In cazul acesta exista un singur motiv, razbunarea.

-Si de ce ar vrea un spirit razbunare?

-Penteu ceva ce victima a facut sau pentru ceva ce familia victimei a facut.

-Am inteles, spuse Ash.

-Domnisoara Kawler, de cand ati intrat pe usa acea am simtit o energie foarte ciudata, spuse Saja, stiti cumva de ce?

-Cum de imi stiti numele? intreba Ash.

-Sunt multe lucruri pe care le stiu, spuse Saja, acum va rog sa imi raspundeti la intrebare.

-Ei bine, Ash se gandi o clipa daca Saja era vrajitoare nu ar fi crezut ca ea este nebuna daca iar fi  zis ca ea poate sa vada fantome, e-eu pot vedea fantome.

-Ah dar ce talent incantatoar, domnisoara.

-Nu ati mai spune asta daca ati sti prin cate am trecut...

-Domnisoara, stiu cat de greu poate fi, dar va asigur ca acest dar are si avantaje, spuse Saja calma si îi intinse lui Ash o ceasca de ceai.

-Multumesc, spuse politicos si incepa sa bea ceaiul. Saja beia si ea ceai si se uita intr-o carte, apoi puse cana de ceai pe masa si se duse in alta camera, cand se intoarse aduse cu ea un lantisor si il daduse lui Ash.

-Pentru ce este acesta? intreba curioasa.

-Este un talisman norocos, spuse Saja si lua loc pe canapea.

-Multumesc Saja, Ash se ridica de pe canapea si se intrepta spre usa.

-Deja plecati? intreba Saja.

-Imi pare rau dar trebuie sa ajung acasa, spuse Ash, mia facut placere sa te cunosc Saja.

-Si mie, spuse Saja, daca o sa ai nevoie vreodata de ceva sa sti ca ai pe cine conta, lua o bucata de hartie si io intinse lui Ash, numarul meu da telefon personal, spuse Saja si deschise usa, pa pa!

-Pa, spuse Ash si se intrepta spre casa, dupa ce ajunse se puse in pat dar nu inainte sa isi puna talismanul noros la gat si adormi.

 

ParanormalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum