Ora 18:30
Ash se pregati pentru intalnirea cu Vladimir dar tot nu stia ce o sa îi spuna, daca o sa îi spuna adevarul baiatul ar fi crezuto nebuna dar daca l-ar fi mintit s-ar fi simtit destul de rau.Ash ofta si facu ultimele pregatiri apoi privi ceasul: 18:50, isi lua jacheta si pleca afara inca gandindu-se la ce avea sa se intample.Pe drum Ash a fost foarte atenta la tot ce era in jurul ei si realiza ca s-ar putea sa ploua, grabi un pic pasul si in cateva minute se afla in fata usi casei lui Vladimir, era o locuinta mare dar destul de modesta, o gradina mica impodobita cu flori si diferite statuete.Fata ofta si batu la usa apoi astepta rabtatoare ca baiatul sa raspunda. Usa se deschise iar Vladimir o primi pe Ash cu un zambet superior pe fata, planuia ceva.Ash il privi suspicioasa si intra in casa, asa cum se astepta era o casa simpluta, nici prea mult nici prea putin, aventurandu-se prin camerele imense baiatul o conduse spre sufragerie unde o rugă sa ia loc pe canapea si sa îl astepte cat el aduce ceva de baut, peste cateva minute acesta se intoarse cu doua cesti de ceai si le aseza pe masuta de cafea din fata canapelei.
-Sper ca iti place ceaiul, murmura Vladimir privind-o pe Ash.
-Mhhm, aproba fata si lua o gura de ceai, era destul de acru dar nu zise nimic si puse ceasca la loc, îl studie pe Vladimir, un baiat inalt cu par roscat si ochii verzi, purta un tricou negru si o pereche de blugi rupti, in concluzie baiatul era destul de dragut gandi Ash si zambi.
-Asa cum am zis, cred ca trebuia sa imi povestesti ceva, Ash.
-Umm, fata era confuza dar isi aminti discutia de mai devreme, oh da!
-Deci...?
-Pai s-au intamplar multe dar sa o luam cu inceputul, am vazut o fata in oglinda apoi am primit o scrisoare de la bunica mea, Ash continua sa povesteasca iar Vladimir o privi si dadu aprobator din cap, cand fata termina povesea spuse:
-Stiu ca o sa ma crezi nebuna dupa tot ce am zis dar e adevarat.
CITEȘTI
Paranormal
HorrorCand Ash Kawler incepe sa vada si sa auda lucruri stranii incepe sa creada ca inebuneste, dar oare chiar nebunia este raspunsul problemelor sale?