Dziękuję_CoverLover_ za nominację.
Pytania jakie otrzymałam:
1.Jak długo zbierasz się rano do szkoły/pracy?
➝ Zazwyczaj krótko; Budzę się o 4:50 i w szkole jestem już o 5:15.
2.Poleć jakąś książkę z wattpad
➝ Uwielbiam książki historyczne, więc mogę Ci polecić"Pokochać wroga" [ @kotkapazurki ] i „Niemiecka miłość"[ @tosiaantonina ]. Gdyby pojawiły się w księgarniach, to kupiłabym je bez wahania.
3.Jakie jest najładniejsze miejsce w jakim byłaś/eś?
➝ Myślę, że Malediwy. Śliczne miejsce. W obrębie Polski natomiast wybieram Bieszczady.
4.Masz chłopaka/dziewczynę?
➝ Nie, ale mam kogoś na oku.
5.Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś / eś?
➝ Na biwaku harcerskim przeszłam z koleżanką przez ogrodzenie, w którym znajdowały się jelenie. I jak gdyby nigdy nic zaczęłyśmy je głaskać.
6.Zrobiłes/as coś śmiesznego jak byłaś /eś mała/y?
➝ Jako dziecko kochałam czekoladę jeśli ktoś miał ją w ręce, to wpadałam w furię. Pewnego dnia mój tata miał (niby) okropne parcie na czekoladę. Schował ją głęboko do szuflady, myśląc że tego nie widzę. Później ukradłam tą milkę i schowałam pod dywan. Leżała tam chyba trzy dni i nikt się nie zorientował, iż ona tam jest. Ja o niej zapomniałam. W końcu ktoś na nią nadepnął i znalazł czekoladę.Tacie w tym momencie już nie brało na czekoladę, więc milka była CAAAŁA moja {Jak zwykle}
Moje pytania:
1. Jaka była najgrubsza książka, którą przeczytałaś/eś? Ile miała stron?
2. Jaka była Twoja średnia ocen na ten semestr? Jeżeli pracujesz, to jesteś zadowolony/a z posady?
3. Masz jakieś zwierzę? Jak się wabi? Jeśli nie posiadasz zwierza, to jakiego byś chciał/a?
4. Masz lub planujesz mieć jakieś tatuaże?
5. Jakie miejsce [konkretnie] chcesz odwiedzić. Chodzi mi o jakiś zabytek.
6. Jaki jest Twój ulubiony film/ serial?
Nominuję:
CZYTASZ
Ciekawostki historyczne
Документальная прозаJak sama nazwa wskazuje ➖ pojawiać się tu bedą ciekawostki o postaciach lub wydarzeniach historycznych. Z czasem może będę pisać notatki, abyście mogli sobie z nich przygotować informacje na jakiś referat z historii? Jeżeli natomiast skończyłaś/eś o...