California Yolcusu

46 0 0
                                    

 Merhaba arkadaşlar. Benim ilk hikayem olacak. Yazım yanlışı vb. konularda uyarırsanız sevinirim. Eğlencesine yazıyorum. Vote, okunma sayısı vb. önemli değil. Önemli olan eğlenmek ve *okuyacak olursa* onları eğlendirmek. 

Merhaba kızlar! Ben yakışıklınız, sizin beyaz atlı prensiniz Can Çağan. Tamam yakışıklı, prens ve atım olmasa da muhabbetim iyidir yani. Diyeceksiniz  salak mı bu çocuk, amacın ne?, bize mi yavşıyosun bro.. falan diye. Amacım asla öyle bişey değil. Ben sizinle kanka olmak için burdayım. Peki, peki. Yalan söyledim. Kısaca kendimi açıklamak gerekirse 16 yaşına takla atarak girmiş, şans eseri California'ya gidecek olan, çizgi roman gibi hastalıkları olan erkeğim. Daha ne bekleyebilirsiniz ki?

Annem, babam, ablam, eniştem yani kısaca aile üyelerinin hepsi ölmemiş ve ya terk etmemiş olan ailede yaşıyorum.

Ablam çok iyi üniversiteye burs kazanıp Amerika'ya gitmesiyle eniştemle tanışmış. Eniştemin babası Türk annesi Amerikalıymış. Eniştem Türk geleneklerine göre yetiştirilmiş falan falan. Ablam orada başarılı bir şekilde mezun olunca orada yaşamaya ve eniştemle evlenmeye karar vermiş. Annem ne kadar karşı çıksa da eninde sonunda annemde kabullendi. 

Yaz tatilinde ablam ve eniştem ziyarete gelmişlerdi. Orada bi süpriz yapıp beni yanlarına alacaklarını *annem kabul ederse tabii ki* iyi okullara üniversitelere göndermek istediklerini söylemişlerdi. O an da hayatımda hiç o kadar mutlu olmamıştım. Amerikalı kızlar ve ben. Hadi Amerika'yı bırak KIZLAR VE BEN. Kelimelerde ki asilliğe bakar mısınız?

Ha bu arada ablamın adı: Seren. Eniştemin adı: Faruk. Abi düşününce çok komik yaa, akjshsda düşünsene; Amerika'da büyüyosun falan adın Faruk. 

Olayımız bugün başlıyor. Uçak biletim, bavullarım herşeyim hazırdı. Gece uyuyamamış, yatakla adeta sevişmiştim. Annemi uyandırmadan direk banyoya girdim. Soğuk suyun tenime deymesiyle öyle bi bağırmıştım ki annem uykusundan çığlıklarla uyandı. Banyonun kapısında bana söylenip "Çabuk çık dışarıya! Kahvaltıya geç kalırsan sana kuru ekmek bile vermem." demişti. Sesi o kadar soğuk ve ciddiydi ki inanın su onun yanında alev topu gibi kalırdı. 

İşimi halletikten sonra odama gittim. Telefon çalıyordu. Selen. tam tamına 24 arama ve dahilinde sinirli 12 mesaj. Aşk hayatımda sanırım bitmişti.. 

Karakter önerirseniz sevinirim. Daha aklıma tam oturmadı. Umarım beğenirsiniz. Teşekkür ederim :3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

California YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin