Selamlar
Evet Lilia ifşa!
Kim olduğunu hayır bilmiyorum (zaten hiç bilemezsiniz...) ama yani gına geldi yeter aq inşallah bu onları durdurur
Bakın karmaşık bir durum o yüzden basitçe, direk anlatmayı planladım inşallah anlarsınız
Şimdi bu Lilia'nın kimliği ve kim olduğu konusunda ikilemler ve şüpheler ve kesinsizlik ortaya çıkmasının sebebi, tek kişi olmamaları. AMA NASI
Birisi başlattı önce bunu, 1. Lilia diyebilirsiniz. Bir süre antilik yaptı, sonra aynı antiliği devam ettirebilecek nitelikte birini bulup ya zorlayarak ya da ikna ederek onu 2. yaptı. Sonra 2. de aynı tekniği uygulayarak 3. seçti ve bu böyle devam etti.
O yüzden şu zamana kadar hep bir ikilemler yaşandı. Şuanda umurunuzda bile değildir boki/lilia/her ne ise ancak yani bazı insanlara zararı ciddi manada dokundu.
Birkaç hafta önce bir grup insanın numaralarının ilk 7 hanesi bu Lilialardan 10 küsurlu bilmem kaçıncı nın eline geçti. 11. miydi 12. miydi? Hatırlamıyorum.
Bilmem kaçıncı, bu grubu tehdit ederek eğer ondan sonraki Lilialığı içlerinden biri yapmazsa bu ilk 7 haneyi ifşalayacağını söyledi.
Ve evet, eğer şuanda benim yaptığımı yapsalardı, bu Liliaların tek kişi olmadıklarını ifşa etselerdi de ifşa edeceklerini söylediler.
Bu bir risk değil. Çünkü ortalıkta tehlike yok. Tüm o kişiler numaralarını değiştirdiler. Hepsi, tamamı değiştirdiler. Bokinin bildiği numaralar artık geçersiz. Ancak değiştirmelerinin bedeli de vardı tabii...
Şuana kadar benim ifşalamak istediklerim, elimde olanlar bunlar. Umarım bu bölüm onlara bi dur der. Evet çok saçma bir iş yapıyorlar, baya terör örgütü gibi falan. Saçma değil mi? Ama onlar böyle seviyorlar. Oldukça saçma ve çocukça, o yüzden YA GİDİN BURADAN YA DA DOĞRU DÜZGÜN BİZE KATILIN, ARKADAŞ OLAK. (bu andan sonra kim olmak ister bilmem ama...)
Doğru, boki 1 yıldır yok tabii, değil mi KurusaeShinedore?
Yani fark etmediyseniz diye söyleyeyim bu arkadaş bilmem kaçıncı boki. Bu hesapla kişileri tehdit etti.
İlk 7 haneyi nereden biliyor, biri mi söyledi yoksa kendisi mi biliyordu (ki kendisi bilseydi sadece ilk 7 haneyi bildiğini söylemezdi) bilmiyoruz.
dennys_afton-new
lilredpaladin
Dia_sama
GinDogi
qooltrump
PyroSlang
MrMarvelist
PyroClyne
MotivationalCat
FrenXmaN
DatGirlisKindaWeird
hz-TostEkmegi
ella_sama
BlondetheBear
BerellaTheBunny
DianaTheCatQueen-
MarinetThePuppet
WernerWerman
Antiope123
GekomsuFuzzy
MubarekTilki
-psyche_
BogiHogi
Fnafci_Veletler
Alien-RabbitLütfen bildiklerinizi etiketleyin, herkes haberdar olsun da böyle saçma salak işlere katılmasınlar ^^