Scrisoarea I

108 7 0
                                    

10 Iunie 2017

Hey love ,

M-am gândit să încep să-ți scriu ... Nu știu dacă vreodată ți le-aș trimite sau poate că din întâmplare te vei împiedica de ele , dar vreau să știi că sunt bine și că azi m-am trezit cu chef de tine. Azi nu mai plouă , e soare si e perfect poate de o plimbare . Mi-ar face plăcere să ne întâlnim și să povestim în același loc în care liliecii s-au ars de la prea mult soare , locul care cândva nu era preferatul meu , dar voi sfârși să merg singură pentru a lua puțin aer curat si poate voi citi ca deobicei sau voi fotografia natura.
Azi ceaiul meu de cireșe este mai dulce ca deobicei , desigur că am pus mai mult zahar , dar știi că eu nu consumam ceaiul în fiecare zi , dar a devenit o obișnuință . Poate într-o zi vom sta împreună la masă cu ceștile de ceai și vom zâmbi . Știi că micile acțiuni din viața noasră pe care le-am face , ar fi cele mai frumoase amintiri ? Eu una nu le-aș putea uita , mai ales ca ai fii lângă mine și atunci nu m-aș putea abține să nu-ți ating mâna intenționat cu degetele mele reci atunci când aș lua lingurița de ceai de lângă tine ; apoi să fiu încântată , zâmbind că am simțit căldura ta și gândindu-mă că aș putea să s-ar în brațele tale și să mă cuprinzi de mijloc ușor . După un moment plăcut de îmbrățișat m-aș uita gingașă la tine , respirația mi s-ar îngreuna și ușor m-aș apropia de tine mai mult și atunci mi-aș lipi buzele mele de buzele tale catifelate ... Numai gândindu-mă la asta îmi trece un fior de emoție prin piept și zâmbesc fără sa vreau .
Nu știu cum aș putea să închei această scrisoare, dar un lucru știu , este acela că nu mai am răbdare să mă apropii mai mult de tine ...


Scrisori pentru Tine Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum