Yeni Hayatlar

9 1 0
                                    

  İnsan oğlu günümüze kadar uzayda yaşam aramakta ve koskoca eyvrende yalnız başına kalmaktan korku ve endişe duymaktadır. Bilim adamları bulmaktan ziyade kendileri uygun bir ortam yaratıp evrim ile yeni varlıklar yaratmayı hedeflemektedir.

Gelişen teknoloji ile Ay'ın yer çekimini arttırmayı başarmış bu sayede oksijeni tutabilir bitkisel hayatlar yaratabilirlerdi ve tabiki bunun yanı sıra bir çok felaketide beraberinde getirdi.

  Oluşan çekim kuvveti yüzünden Ay Dünya adı verilen gezegene yakınlaştı günler uzadı , aylar kısaldı, soğuk denizler kısalarak sular taştı ve deniz seviyesi hem buzulların erimesinden hemde çekim kuvvetinin azalmasından kara parçaları büyük ölçüde azaldı. Kısa bir süre sonra Ay'da atmosfer katmanları oluşup yaşanılacak bir biçime geldiginde insan oğlunun ve belirli canlıların yollanması ve uzun bir süreç başladı.

Aradan yüz yıllar geçtikten sonra fiziksel farklılıklar oluştu. Ay insanlarının boyları daha uzun ve zayıftı , ayın bazı günleri Güneş'e Dünya'dan daha yakın olduğu için daha esmer ve değişik yeteneklere sahip oldular. Dünya'da ise kara parçaları az ve nüfuz fazla oldugu için çogunluk hayvancılığa ve tarıma yöneltmişler boyları kısa ve çoğunlukla balık ile beslenen ıq seviyesi yüksek çoğunluklu insanlardan oluşmaktaydı. Kişisel farklılıklardan dolayı siyasi ve alışveriş haricinde konuşmalar yasaklanmıştı.

  Insan oğlu Ay'daki insanlara Defectives (kusurlular) demelerine rağmen pekte kusurları olmadığını biliyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evrimde YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin