Profesör ile birlikte bir barınağı andıran derme çatma minik bir eve gelmiştik. İçimden; "Akademi dedikleri yer bu derme çatma bina mı?" Diye geçiriyordum ki profesör duvardaki kolu kaldırdı. Binanın zemini hidrolik bir gizli kapıydı. Aşağıya doğru uzanan uzunca bir merdiven karşımızda belirmişti. Merdivenden inerken profesör ile sohbete başladık.
P:
-Senin ex gücün s sınıfından. Kontrol edebilmen gerçekten hayallerinin ötesinde bir zorlukta. Burda senin güçlerini kontrol edebilmen için sana yardımcı olacağız.
T:
-Peki burda benim gibi güçleri olan başka insanlar da var mı?
P:
-Elbette var. Burası gerçekten büyük bir akademi. Senin gibi eğitim alan birçok kişi ve bir okadar da güçlerine hakim eğitimci üyemiz bulunmakta. Şansın bol olsun çaylak.
Konuşmanın ardından kısa bir süre sonra merdivenlerden inmiş, koridora doğru yönelmiştik. Tavandan led aydınlatmalı, tamamen beyaz ve düşünceme göre güçlendirilmiş duvarlar ortamı tamamen aydınlık bir vaziyete getirmişti. Birkaç metre ilerledikten sonra elindeki kartı bana uzattı.
-Bu kart, senin bizden biri olduğunu simgeler. Girme yetkin olan kapıları bununla açabilirsin. İşte burası senin odan.(eli ile gösterir) Bu günlük dinlenebildiğin kadar dinlen. Yarın eğitime başlayacağız. Saat 7.00 A.M de yemek için uyandırılacaksın. Ardından hemen eğitime geçeceğiz.
Dedi ve kartı bırakıp koridor boyunca ilerledi. Kapının kenarındaki çıkıntıya kartı okutup kapıyı açtım. Sade bir oda...
Beyaz duvarlar odanın içerisinde simsiyah olmuştu. Tek kişilik bir yatak, ince bir yorgan, küçük bir çalışma masası ve şirin bir masa lambası...
Yatağa dosdoğru uzanıp tavanı seyretmeye koyuldum. Bir kişinin zorca sığabileceği büyüklükte bir havalandırma deliği ve led aydınlatmanın dışında bildiğimiz tavandı. Tavanı izleyerek uyuya kalmıştım.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Adeta bir sireni anımsatan alarm sesi ile irkildim. Yemek saati... gece ise bir rüya görmüştüm. Kulaklarımda hala rüyamdaki adamın sesleri yankılanıyor."Terk et!"
..............Yemeğin ardından eğitim odasına doğru ilerledim. Sadece tabelaları takip ediyordum. Yemekhanede birçok kişi de vardı. Onlar da yeni olmalı ki benimle aynı yoldan geliyorlardı. O an yanımdan uzanan bir el fark ettim.
-Merhaba dostum. Ben Emir. Henüz hiç arkadaşım yok ve görünen o ki ikimiz de 1. Eğitim odasına gidiyoruz.
Elini sıkarak;
-Memnun oldum Emir. Yusuf ben de ama kod adlarımızı kullansak daha iyi.
-Haklısın dostum. Profesör bu konuda gerçekten çok katı. Benim kod adım P-ex ya seninki?
- T-ex.
Kısa bir tanışmanın ardından eğitim odasına geçtik. Bizi karşılayan kişi ders öğretmenimizdi. Uzun yapılı, hafif sıska, beyaz saçlı sempatik bir adamdı. İsmini bilmiyorduk ama yaka kartında sadece EX yazıyordu. Buradaki tüm eğitimcilerin kod adı gizliydi. Aldırış etmeden masalara oturduk. Bizi ex ler hakkında kısaca tekrar bilgilendirdi ve güçlerimizi sordu.
T-ex:
- Sanırım zamanı yavaşlatabiliyorum.
P-ex:
-Ben de daha önce gördüğüm yerlere ışınlanabiliyorum.
Bir an şaşırıp heyecanla döndüm
-Dostum bu harika.
-Aslına bakarsan çok berbat. Sürekli farklı bir yerde oluyorum ve buna buna ben karar veremiyorum.
Biz kendi aramızda konuşurken ustamızın sesini beynimin derinliklerinde hissettim.
-SESSİZLİK!!
ağzını bile oynatmamıştı. Gerçekten büyüleyici bir gücü vardı. Telepati.
Şaşkınlığımızı attıktan sonra derse geçtik. Bize zihin gücümüzü doğru kullanıp gücümüzü kontrol etmeyi öğretecekti. Bize dönüp:
-Gücünüzü kullandığınızda ne hissettiğinize odaklanın ve gücünüzü açığa çıkartın.
Diyerek elindeki kalemi ve 3-4 metre ilerideki işaretli alanı gösterdi.
-Şimdi. T-ex, sen elimdeki kalemi zamanı yavaşlatarak almaya çalışacaksın. P-ex sen de işaretli alana ışınlanmaya çalışacaksın. Her gücün temel kavramı, gücünüzü vücudunuzun bir parçası olarak kabul etmektir. Örneğin kolunuzu oynatmak için düşünmeniz yeter. Tıpkı bunun gibi imgeleyerek gücünüzü kontrol etmeyi öğreneceksiniz. Hadi başlayın!
Uzun uğraşlar sonucu P-ex gözden kaybolurken bir anda dünya yavaşladı. O an gercekten ilginç bir şeye tanık olmuştum. P-ex in ışınlanırkenki atomaltı parçacıklarının zamanda ışıktan daha hızlı bir şekilde yer değiştirmesine tanık oluyordum. "Büyüleyici" diye geçirdim aklımdan. Ustanın elinden kalemi almamla zaman tekrar akışına döndü ve P-ex hedef bölgeye ışınlanmayı başardı. Öğretici EX bize dönüp. -Nasıl?
İkimiz de bir ağızdan:
-Bir sorun mu var?
-Hayır hayır. Kusursuzdu. Ama nasıl? İlk denemede imkansıza yakın sonuçlar elde ettiniz. Hemen benimle profesörün yana gelin.Biraz kötü biyerde bitirdim kusura bakmayın. Dün bölümü tamamlayamadığından atamadım bunun için de üzgünüm. Okuduğunuz için teşekkürler. Vote - yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Expert
Science FictionBilinen dünyanın aksine, T-ex in içinde bulunduğu dünyada aksiyon ve gerilim ön planda. Dünyada insanların aksine "ex" kod adlı yaşam formları bulunmakta. Her ex'in kendine has yeteneği bulunmakla birlikte, bu yetenekleri kötülük için kullanan ex le...