0

459 44 13
                                    

Witajcie dzieciaczki

Nie mam pewności czy zauważyliście, albowiem... wczoraj opublikowałam rozdział w tej książce.

Jak wam prawdopodobnie wiadomo, wcześniej był to mój stary, pierwszy Artbook.
Zakończony na rozdziale nr 114. (ktoś wie dlaczego wybrałam taką liczbę? Ja już nie pamiętam.)

Opublikowałam kropke, by.. jakoś zebrać ludzi, nie było mnie jakiś czas.
Dłuższy czas.
W sumie bez słowa odeszłam. ;;;

JEDNAKŻE (bosz co za pismem się posługuje dzisiaj, ciekawie) po kilkukrotnych próbach namówienia mnie do powrotu przez ukochaną i przesympatyczną SympatycznaNorniczka, którą troskliwie nazywam Normikiem i tak będe się pewnie do niej zwracać w tych rozdziałach, postanowiłam że... spróbuje.

Jednak mimo iż będzie to od teraz zorganizowana książka, nie bójcie się że będe przynudzała opisywaniem mojej "sztuki"... (takie rzeczy prawdopodobnie znajdą się w książce z tutorialami wszelakimi, którą wam polecam, bo moge się reklamować w własnej powieści) za to klasyczne u mnie anegdoty z życia codziennego dalej będą częste, bo kto by nie chciał słuchać o tym jak przebiega moje życie i nędzne próby ogarnięcia go.

NA POCZĄTEK:

Na dobry początek uświadamiam was że Liceum Plastyczne do którego uczęszczam wymaga, a pierwsza klasa jest stresująca, więc rozdział może nie zawsze pojawić się w terminie.

ale spytacie jaki jest termin wstawiania rozdziału?

codziennie jeden.

Ale ale, każdy rozdział jaki pojawi się w tej książce będzie zaliczanym do jednego na dzień, więc jeśli pojawi się LA, post konkursowy, czy info, to tego dnia rozdział z rysunkami już się nie pojawi.

Liczba rysunków w danym rozdziale jest nieokreślona, będą to rysunki ze szkoły jak i moje własne, digital, traditional... co będe miała, pokażę.

STUFF ORGANIZACYJNY:

Wszelkie wiadomości o tym czemu rozdziału nie ma będe publikowała na Mojej Tablicy (zakładka Konwersacje na moim profilu 👌). W opisie mojego konta rozpisze FaQ, w poście na tablicy także.(ale to jak stwierdze że warto się starać o porządek tego konta, heh)

PODSTAWOWE INFO:

uporządkowując wszystko...

1.Jestem Mewa, zuz, Psajke, Psajuszke, Mewoszka... serio jakkolwiek, ścierwo też dopuszczalne

2. Mam otwarte komisze, art trade'y, collaby i trzy na miesiąc darmowe zamówienia (o infie ich przyjmowania będzie na tablicy, taa, radzę ją śledzić xd)

3. Prawdopodobnie nie będe robić innych Artbooków, więc jeśi rozdziały zbliżą się do magicznej liczby 200, będe usuwać stare.

4. Jestem na Instagramie, planuje zacząć działalność na YouTube, na Deviantarcie mnie raczej nie znajdziecie, za to w przyszłości może zawitam na tumblr. Posiadam Twittera, Facebook jest dla mnie prywatny i mam go głównie dla względu kontaktowania się przez messengera. (wszystkie linki na... ta, tablicy. I w opisie, ZNACZY KIEDYŚ SIĘ TAM POJAWIĄ MOŻE).

5. Wszelkie LA także pojawią się w tej książce.

6. Mimo iż o komiszach wspomniałam, cennik podaje na priv bo... i tak wiem że to wattpad xD.

7. Szkoła to mój priorytet więc nie zawsze będe miała czas na internet, sry przykro mi :(((

Zapraszam was do oczekiwania na rozdziały (ORAZ ZAPRASZAM DO KSIĄŻKI Z TUTORIALAMI, HYHYHYHY)

mam nadzieje że ten plan funkcjonowania przetrwa chociaż tydzień...

a was żegnam moje dzieciaczki kochane i nie zapomnijcie: Janusz czuwa.

//w najbliższej przyszłości pojawi się przedstawienie głównych OC, postaram zrobić to jakoś ciekawie albowiem jak wiadomo bardzo łatwo zjebać opisywanie ocetek i zanudzić czytającego//


czy ktokolwiek tęsknił wogóle?
CZY KTOKOLWIEK ZAUWAŻYŁ XD
nawet ja nie ;w;

Jeffowasty dałeś mi pierwszo gwiazdke, nie myśl że nie widzialam 👉👉

THEPSYCHOARTIST ARTBOOKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz