Dubbing naszego 3 sezonu
Jeżeli kogoś interesuje serial Titans to proszę bardzo:
Do obsady serialu dołączyli kolejni aktorzy, dzięki czemu będziemy mogli ujrzeć na ekranie Doom Patrol. Są to między innymi: Bruno Bichir jako Niles Caulder/Chief, lider Doom Patrol, April Bowlby jako Rita Farr/Elasti-Girl - była aktorka, która po zetknęciu się z toksycznym gazem rozwinęła u siebie zdolność kurczenia się i rośnięcia; Jake Michaels jako Clifford Steele/Robotman - były kierowca wyścigowy, którego mózg po wypadku samochodowym przeszczepiono do robotycznego ciała.
Do Titans dołączył również Seamus Dever, znany z serialu Castle. Twórcy nie ujawnili jednak, w kogo wcieli się w serialu.
Znamy również pierwszego przeciwnika Tytanów. Będzie nim The Acolyte - mężczyzna w wieku 30-40 lat, afroamerykanin. Za cel obierze sobie Raven i jej moce. Będziemy mogli zobaczyć również Arellę, która zginie podczas próby porwania swojej córki.
Ogłoszono kolejny casting call. Kogo ujrzymy w serialu?
Mężczyzna, 40-50 lat, pochodzenie: środkowo-wschodnie, zachodnio-indiańskie lub latynos. Poszukiwana osoba przypominająca młodego Richarda Attenborougha. Nieustraszony manipulator o niespotykanej inteligencji. Występy gościnne, poszukiwane tylko znane twarze.
Tym razem nie znamy nawet fałszywego imienia poszukiwanej postaci oraz nie wiemy, jaką rolę odegra w całej produkcji. Fani spekulują pojawienie się Ra's al Ghula, jednak twórcy milczą na ten temat.Teagan Croft, odtwórczyni roli Raven, udostępniła na swoim Instagramie zdjęcie z planu serialu, na którym towarzyszy jej Ryan Potter (A WE FLASHU GRA DRACO MALFOY! ;) )
Dodatkowo twórcy zapowiedzieli, że niedługo będziemy mieli okazję ujrzeć Raven w jej bojowym stroju, a późnej mają zostać udostępnione zdjęcia całej drużyny.
Mi się nie podoba perspektywa najmroczniejszej postaci jako dziecka
ŹRÓDŁO BEZPOŚREDNIE: TitansGO.pl
Wpis 28 Luty 15:04 2018
CZYTASZ
Liga Młodych, co z 3 Sezonem?
De TodoW tej książce będę na bieżąco informować o nowych newsach dotyczących 3 sezonu. Aby nie zaśmiecać wattpada usunę ją jak tylko wejdzie wielce wyczekiwany 3 sezon! Właściwie to sama potrzebuję tego aby ogarnąć te wszystkie informacje Potraktuj to jako...