Umud Et

44 4 0
                                    

Umud Etmek

Umud etmek nedir bilirmisiniz?!.. Birinin size "beni beklermisin" dediği an başlar işte umud etmek hergün her saat hatta ve hatta her saniye her salisedir beklemek.

Beklemekteydim aslında, kimi neyi nasıl beklediğimi bilmiyorum hatta ne yaptığımı bile bilmiyordum.. Biranda kapı çalmıştı ve gelen kişi tüm kaderimi değiştirmeye gelmişti adeta.

Gelen kişiyi merak ediyorsunuz tabi gelen benim en yakın arkadaşım hatta yakından bile öteydi kardeşim can dostum gözümün nuru ilk buraya taşındığım dönemlerde ilk tanıdığım kişi kimdenmi bahsediyorum ondan yani ismi gibi melektir. Meleği ilk tanıdığımda henüz çok küçüktüm daha 5 yaşındaydık tanıştığımızda.. Şimdi ise tam 25 yaşındayız. ben de Deniz iki gencecik hayat doluyduk ki biz.. Tam 20 yıl önce bugün tanışmıştık melekle ve birdaha da ayrılmamıştık.. Benim hiç kardeşim yoktu. Ben onu o benim sırdaşım oldu. Herşeyi paylaşıyorduk..

Melek: "kuzum kapıda bekletmiceksin değilmi beni..?!"

Dedi Ben meleğin bana seslenişini farketmemiştim o ise mavi gözlerimin içine bakıyordu..

Melek: "ya deniz sen nerelere daldın ya heey duymuyormusun beni ya?!"

Ben: "ah kusura bakma meleğim seni beklettim.. Geçesene içeri :)"

Melek: "oh be nihayet tepki verdin yani.. Ee nereye daldın böyle?! :)"

Ben dolu dolu gözlerimle meleğe bakıyordum.. Oda dolu gözlerimi farkedince hemen telaş yaptı. Canım benim.. Benim ağlamama hiç dayanamaz..

Melek: "kuzum deniz gözlüm noldu neden ağlıyorsun?!

Deniz: "ben bir rüya gördüm meleğim.. Geleceğimi gördüm geleceğimizi gördüm" der ve anlatır..

Melek öyle dalıp gitmişti sanki benimle aynı rüyaları görmüştü sonra

Melek: "denizim canım.. bende aynı rüyayı gördüm canımın içi o yüzden sana geldim..."

Ben: "ne nasıl aa aynı rü rüyayı mı gördün..?! Ama nasıl olur..?!"

Melek: "bilmiyorum hayatım ama ikimizde aynı rüyayı gördüğümüze göre..."

Ben: "ya biz delirmiş olabilirmiyiz diye düşünmeye başladım"

Melek: "bilmiyorum canım kafam allak bullak.." Melek ve ben ikimizinde aynı rüyaları ama farklı kişilerle görüyormuşuz meğer..

Neyse kafamızı dağıtmak için biraz havanın tadını çıkarmak ve alışveriş yapmak istedik.. Alışverişi yaptıktan sonra begümü aradık ve dışarı çağırdık oda bizi kırmayıp bizimle hava almak istedi ve 3 kız dolaştık

Ve uzun yola geldiğimizde eğlenceli fotoğraflar çekindik

Begüm kimmi?! Benim kuzenimdi dünyalar güzeli yerinde biran olsun bile durmayan başımın tatlı belası teyzemin biricik kızıydı.. Oda benim gibi tek çocuktu ve o iyiki var.. Begümün babası öldüğü gün teyzem birdaha asla evlenmedi ve bu yüzdende tek çocuk begümdü.. Begüm ve teyzem, benim canlarım en sevdiklerim canparçalarım annem de öyle ha annem demişken benim annem üniversite öğretmeni yani okumuş dünya güzeli bir annem birde teyzem vardı.. Babama gelince babam canım ilk sevgilim ilk aşkım o bana hiç kıyamaz.. Annemin ilk ve son aşkıydı babam ve annemden bahsetmeyi çok severim.. Onlar küçüklükten yani bizim şimdiki yaşımızdan biraz daha küçüktüler.. Ozamanları daha 18 yaşındalardı ve ilk görüşte aşık olmuşlar birbirlerine.. Babam annemi ilk görüşte sevmiş ama bi türlü açılamamıştı.. Hoş bende babama çektim galiba..

Umud EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin