Düşler ve gerçekler..

14 3 0
                                    

Ve sesi takip etmeye başladım her ne kadar korksamda korkumu gizlemeyi hem başarmışımdır.. Bunu beni tanıyanlar bilir ve hep söylerler. Neyse bir ses duydum, bide baktım küçücük bir kedi.. Kuyruğu kapıya kısılmıştı ve acı çekiyordu. Acaba bizim eve nasıl girdi..?!

Beni çağıran ses Misafir odasından geliyordu.. Sessizce gidip kim olduğunu merak ediyordum..

Ya hırsızsa?! Yok yok mümkün değil bu.. Olamazki..?! Sessizce kapıyı araladım bi süre Aralık'tan baktım kimseyi göremedim arkadaşlarım bana hep cesur deniz diyorlar.. Hiç birşeyden korkmayan maviş kız diyorlar.. Korkmadığımı herkes bilir ve beni çok severler.. Neyse elime bir süpürge değneği aldım ve hızlıca misafir odasına daldım.. Kızlar!! Ah yaa beni ilk kez korkuttular.. Televizyona bakıyorlardı ve deniz diye bir karakter vardı o dizide..

Begüm: "vaay denize bak yaa.. Ya melek süper gözleri var ama dimi?!"

Melek: "evet ya muhteşem ama benim denizim daha güzel sahi Nerde kaldı deniz.. Kalkmadımı daha..?!

Begüm: "bilmem aman boşver ya uyusun güzel bir gün geçirmiş ve yorulmuş olabilir.."

Begüm ve teyzem üst katta ben ve ailem orta ve melekte ailesiyle alt katta oturuyorlardı.. Ve birbirimizin anahtarlarını çoğaltıp verdik annelerin ve babaların tabi bundan haberleri var..

Ee iyide şimdi bunlar neden Burdalarki.. Allah Allah annemler nerdeler?! Kızları bir süre izledikten sonra arkalarına geçip onları korkutmak istedim.. Yüksek bir sesle "kızlar napıyorsunuz bakalım :))" dedim ve ikisi aynı anda "off deniz ya aklımı aldın yaaa -.-" dediler

Melek: "sen nezaman kalktın kızım yaa?! off.."

Ben: "iki saattir ismimi duyuyordum şüphelendim ve kalktım.. Bilmiyorum aklım çıktı eve hırsız girdi diye.."

Melek şoktadır ve

Melek: "ne dedin sen?!"

Ben: "ne dedim .s"

Begüm: "aynısını bende duydum meleğim"

Ben: "ne duydunuz ki?!"

Melek: "ilk kez korkuyorsun sen deniz ya... Ne oluyor kuzum?! Anlat bana..!"

Ben: "bi bilmem off kafam karışık.. Bilmiyorum.."

Begüm: "seni bu kadar korkutan ve günlerce daldıran şey ne bitanem?!"

Ben: "off o gördüğüm rüya var ya hani.. Hani sana anlatmıştım melek?!"

Melek: "evet.. Eve evet hatırladım senin peşinden koşan biri vardı kurtar beni diyordu..?!"

Begüm: "ne rüyası bu ya..?! Ha banada anlatmıştınız şimdi anladım tamam.."

Ve biri evimizin camına taş attı taşın arasında not vardı...

Devam edecek.. Önce voteler sonra yorumlar gelsin arkadaşlar.. :)) inşallah beğenerek okursunuz.. ;))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umud EtmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin