.2.

32 3 1
                                    

Rok:2136

Planeta: neznáma

Doom: z mrtvých staní

Kapitola DVĚ výprava začíná....................

Ten pohled ven mě začínal nudit a taky sem měl hlad pochybuju žěbych v pekle narazil na turka coby mi prodal kebab ale co hold par dni vydržim a stejnak ma priorita číslo jedna nebyla abych se dostal co nejrychlejs domu a zabil Luprda ,ale abych si obstaral nějakou zbran.

Nic extra bohu dík jedna ležela v misnosti a držel ji nejaky vojak ne nebyl to obyčejní vojak a tahle zbran obyčejna byla myslim že jeto Glog18 ale ve zbraních se nevyznám a taky mi bylo jedno jestli jeto ono či to hlavně jsem měl čím níčit ty palice tech zmrdů co mi chtějí ublížit no nic šel sem ke dveřim s uspechem něsli otevřit takže jsem je vykopl z pantů coz byla chyba bože !!jak sem měl vědet že tam budou ty zkurvený hovada no co jelikož nejakej dement ty dveře vykopl a udelaly docela velkou ranu tak se otočili momentalně jsi asi pochutnavali na někom kdo taky nebyl par dni už čerstvej aspon sem mohl vyskoušet tu zbran .
Rozběhli se po mě BANG BANG BANG najednou sem vydel jak se tři monstra volně spouštejici se k zemi šel sem knim tou ulickou jeden se ztech monster se pohlo uskočil jsem a dupl jsem mu na hlavu ozvalose silné křupnutí pote sem pokracoval k mrtvole řekl jsem si :Ale ale coto vidím ??Toje jeden z tech mamrdu comě sem nejspíše přitahli a hele on ma mou helmičku:vytrhl sem mu ji zruky a pokračoval jsem k vytahu co byl za rohem jedine come napadlo bylo aby semnou ten vytah zase nekde nemrdl o zem to by nebylo prijemne no mel sem kliku tenhle jezdil jen nahoru ,když jsem jel nahoru zacal jsem spominat na svuj život jaky dříve byl a taky me napadlo jaky bude ale jeden moudrý muž jednou řekl :zabivej se tim coje ted a ne coje zitra:a měl asi pravdu samozřejme v tom vytahu nechybela uklidnujicí muzika no nic ani ne za minutu jsem byl v upne nejvyším patře coto šlo kdyz sem se ohlížel vsude byli počítace a u prostred sálu byl hologram s velkou mapou zajimavé bylo že cela mapa byla na flesh disku takze jsem siji vzal a zapíchl do sve helmi hned sem se cítil byt víc v bezpečí ach bože zase vytach co snima furt maj?
Jen se otočím a zaseho vidim bože zakladna jak prase a nemaj na blbej teleport ok jako jedina nevyhoda jeta muzika ale i tak nebo schody ty mi važne chybi no nic absor boval jsem jizdu bez uhony jen co vyjdu ze zakladny vidim docela peknou krajinu jo jsem si jisty že toje jen zacatek áááááááááááá bože chci ten kebab........................KONEC

Hell Gate'sWhere stories live. Discover now